پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس ژاوی: برای ما ژانویه بهتری از این وجود ندارد . بوسکتس استثنایی است. مصدومیت پدری؟

کد خبر : 129100  |  زمان ارسال : پنجشنبه 6 بهمن 1401

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا پس از شکست رئال سوسیداد و صعود به نیمه نهایی کوپا دل ری گفت که از بازی تیمش راضی است. این سرمربی همچنین به تمجید از عثمان دمبله پرداخت.

 

به نظر میرسد دمبله در بازی تصمیمات بهتری میگیرد. شما هم متوجه پیشرفت او شده اید؟

از وقتی من به بارسلونا آمدم, دمبله رشد زیادی کرده است. او میداند چطور وارد فضاها شود و ایجاد تهدید کند و امروز گل زد. او تفاوت ها را میسازد و میجنگد..

 

کاری که ما کردیم اعتماد به او بود زیرا او پتانسیل بالایی دارد و من ایمان زیادی به او دارم. او از بازی خودش لذت میبرد و هواداران از بازی او لذت میبرند. امروز گل صعود را زد و خیلی خوشحالم. او بازیکنی بسیار حرفه ای و خوب است.

 

چه چیزی شما را درباره بازی امشب نگران میکند؟

امشب نکات مثبتی زیادی داشتیم اما 5 الی 10 دقیقه آرام شدیم و نباید اینطور باشد. برای زدن گل دوم نیز فرصت داشتیم و در بازی های قبل هم چنین فرصت هایی را از دست دادیم. نباید به حریف فرصت بدهید. در مجموع بازی خوبی داشتیم اما همچنان چیزهای برای بهبود هست.

 

گفته بودید اگر دمبله به بازی خوبش ادامه دهد از بهترین ها در پست خود خواهد شد. آیا او چنین چیزی را ثابت کرد؟

او کیفیت لازم را دارد و ما سعی میکنیم او را برای گرفتن تصمیمات خوب راهنمایی کنیم. او خوشحال است و به ما اعتماد دارد و من خیلی با او حرف میزنم. از نظر من او یکی از بهترین ها در پست خودش است. برای یک بازیکن بارسلونا, مهمترین چیز ذهنیت اوست و او امروز تفاوت ها را ساخت.

 

تیم همچنان نمیتواند بازی را با اختلاف تمام کند. آیا این شما را اذیت میکند؟

بله. برداشت من هم از بازی امروز همین است. در بازی ختافه هم همین بود. در چنین مسابقاتی شما باید بر بازی حاکم شوید و باید این را یاد بگیریم. این تنها نکته منفی بازی امروز است. با این حال ما موفق به شکست رئال سوسیداد شدیم که در بازی های زیادی به صورت متوالی برنده شده بود.

 

ما اکنون در ژانویه در جایی هستیم که میخواستیم باشیم و هم صدرنشین لالیگا با اختلاف 3 امتیاز نسبت به رئال مادرید هستیم و هم حالا در نیمه نهایی کوپا دل ری حضور داریم. همچنین ما یک جام را کسب کردیم.. این باعث میشود برداشت مثبتی به فصل داشته باشم اما هنوز نیاز به بهبود داریم.

 

مصدومیت پدری چطور است؟

از ناحیه زانو آسیب دیده است. با این حال به نظرم او برای بازی بعدی با ژیرونا آماده است.

 

فرم بوسکتس؟

بازی خیلی سطح بالایی داشت. گاهی توپ را از دست میدهیم و در ضد حملات آسیب میبینم اما کاری که بوسکتس انجام میدهد استثنایی است. از او انتقاد میشود چون اینجا بارسلوناست اما برای من او یک بازیکن بسیار مهم است و فایده زیادی برای تیم دارد. او را دستکم میگیرند.

 

چرا به جای ایناکی پنیا امشب تراشتگن بازی کرد؟

تصمیم گرفتم مارک بازی کند. ایناکی مقابل اینترسیتی و سئوتا بازی کرده است. این تصمیم من است و فکر کردم حضور مارک بهتر است.

 

شما با ترکیب فینال سوپرکاپ بازی کردید اما همزمان میگویید که شایسته سالاری دارید. آیا به ترکیب 11 نفره ثابت خود رسیدید؟

فکر میکنم در سوپرجام خیلی خوب بودیم و این بازیکنان, امروز شایسته بازی بودند.

 

عملکرد لواندوفسکی را چطور می بینید؟

خوب. او موقعیت داشت اما متاسفانه توپ به فرنکی خورد. او 2 یا 3 تا موقعیت داشت اما با اینکه گل نزد, موقعیت ساخت و مثل همیشه مفید بود. از عملکردش بسیار راضی هستم و به ما فرصت ساخت موقعیت های بیشتر را میدهد.

 

فکر میکنید دمبله چه چیزی کم دارد؟

باید اجازه داد تا به خودش باور پیدا کند. وقتی 2 یا 3 توپ را پشت سر هم از دست میدهد باید اجازه دهید تا اعتماد به نفسش را به دست بیاورد. فکر میکنم او در حال رشد است و او میداند چطور بازی کند. او بازیکنی دو پا است.

 

گواردیولا در خط هافبک به شما , اینیستا و بوسکتس تکیه میکرد. لوئیس انریکه در حمله به مسی, سوارز و نیمار وابسته بود.. آیا بارسای شما در دفاع به کونده, آرائوخو, کریستنسن و تراشتگن وابسته است؟

بله این نکته مثبتی برای ماست اما فکر میکنم ما هم در حمله موقعیت های زیادی خلق میکنیم. درست است که بازیکنانی مانند ژول کونده, آرائوخو, آندریاس و تراشتگن برای ما تفاوت ها را ایجاد میکنند و در فرم خوبی هم هستند اما در کل فکر میکنم تیم ما خیلی هجومی است. این را در نظر بگیرید که امروز بالده بیشتر وینگر بود تا دفاع و ما به طور کلی با 3 مدافع بودیم, بنابراین من باور ندارم که ما دفاعی هستیم زیرا ریسک زیادی میکنیم و حملات بالایی داریم.

 

آیا نباید از کادر پزشکی تقدیر کرد؟ شما اکنون هیچ مصدومی ندارید

بله حتما. برای من آنها بهترین در جهان هستند و واقعا از پزشکان, فیزیوتراپیست ها و متخصصان تغذیه تیم ممنونم.. کار آنها فوق العاده است.

 

نقش رافینیا چیست؟

برای ما بازیکنمهمی است. او اخیرا در ترکیب اصلی بوده اما ما نیاز به سیستم چرخشی داریم زیرا هر 3 یا 4 روز باید یک بازی انجام دهیم.

بارسلونا رئال‌سوسیداد
دمبله دیشب برام خاطرات نیمار رو زنده کرد
واقعا درست میگه چون تو ژانویه بازیکن بزرگی بگیریم تو تیم ناهماهنگی بوجود میاد
دیشب خوب بازی کردن امیدوارم تو نیمه نهایی هم ببریم که صاف بریم برا فینال
ژاوی هم میدونه مشکل دمبله تصمیمات اخره که داره بهتر میشه
باید ۲ هیچ میبردیم بازی و فک کنم دیونگ تو افساید نبود بازیکن سوسیداد اون پایین هس
تنها مشکل بارسا نبود یه هافبک دریبل زن حفظ توپ بالا که پاسای ریسکی بده دفاع اتوبوسی باز کنه وقته یازده نفره دفاع کنن مجبور میشم بکش زیرش بازی کنیم که معمولا جواب نمیده ژاوی الکی دنبال برنادوسیلوا نیست،درضمن هروقت بوسکی وفرانکی نزدیک هم بازی کنن بهترین نسخه بارسا رو شاهد هستیم
عملکرد بوسکتس تو این چند بازی فوق العاده بوده👏👏👏👏
اگه در بازی های آینده هم چنین عملکردی داشته باشه
من که خودم یکی از طرفداران پروپاقرص خروج بوسکتس بودم حامی تمدید حداقل یک فصل دیگه بوسکتس میشم.
بارسا یه مشکل داره گل اولو میزنه و بعدش توپو حفظ میکنه اشتباهه حفظ توپ خوبه ولی مثل بایرن باید بره برای گل بدی احتمال داره گل بخوره
فینال بارسا رئال باشه عالیه
بوسکتس بازیکنی استثنایی است و اورا دست کم می‌گیرند
فک کنم داره مارو میگه😂😶
داخل سی ال قرار نیست پنج شیش تا گل جلو بیوفتیم باید به این پیروزی های یک هیچ عادت داشته باشیم
یه قرارداد یکساله با کاهش شدید دستمزد بوسکی لازمه تا ژانویه قرارداد گاوی و اراخو تمدید بشه. میتونیم کاهش دستمزد رو برای آلبا هم اعمال کنیم تا سریع تر با بالده هم تمدید بشه
کسی نمیدونه دمبلینیو دیشب چند تا دریبل زد؟
دقت کردین بوسکتس از فصل ۲۰۱۹ به بعد که افت کرده
فقط نیم فصلای دوم دوباره میشه بوسکتس ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۹؟
مثالش فصل کومان که نیم فصل اول ریده بود ولی نیم فصل دوم شدش هشت پا قدیم
فصل پیشم همینطور
باید بازیکنا از هر فرصتی نهایت استفاده رو ببرن چون که وقتی موقعیت ازدست بدن میشه بازی بایرن.
این مصاحبش خوبه که گفت مصدوم نداریم لعنت بر مصدومیت
اقا به نظرم بوسکی فقط سبکش با ژاوی نمیخورد که اوایل...... بود ولی الان که ژاوی تقریبا داره سبک پپ رو جلو میبره واقعا حضورش حیاتیه

اگه دقت کرده باشین رافی که اومد تو و دمبله رفت چپ و رافی اومد راست ژاوی جای اراخ و کریستنسن رو عوض کرد تا اراخ و دمبله پیش هم باشن ولی به جاش از کونده ای که خیلی با دمبله هماهنگه دورش کرد
کاش کونده رو میاورد فول بک راست و اراخ موقتا میزاشت دفاع راست تا دمبله و کونده کنار هم باشن
ترکیب دیشب عالی بود ولی تعویض ها و نوع بازی فاتی و رافینیا واقعا گاهی نا امیدمون میکنه...متاسفانه رافی و فاتی همین هستند که دیشب دیدیم ایشالا معجزه ای بشه و مثل دمبله اوج بگیرن
دمبله دیشب عالی بود ولی بعضی جا باید به لوا پاس بده
یه سلامی هم به مربی بدنسازی برسون😒
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.