پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آگوئرو : فقط لئو مسی میتواند به تنهایی یک تیم را قهرمان لیگ کند

کد خبر : 129288  |  زمان ارسال : دوشنبه 10 بهمن 1401

به گزارش "منچستر ایونینگ نیوز"، ، آگوئرو در مصاحبه با Stake گفت اگر منچسترسیتی می خواهد قهرمان لیگ شود، باید به عملکرد کل تیم تکیه کند.

 

آگوئرو در مورد اینکه آیا هالند می تواند به تنهایی منچسترسیتی را به قهرمانی برساند، گفت:

 

ما باید دوباره  به ماجرا نگاه کنیم . این فصل هنوز خیلی طولانی است. هالند رکوردهای تاریخی زیادی را شکسته است. . اما در هر صورت به جز مسی هیچ بازیکنی نمی تواند تیم را به تنهایی به قهرمانی برساند.این در مورد عملکرد کل تیم است، منچسترسیتی تیم بسیار با استعداد و خوبی دارد، آنها عظمت خود را ثابت کرده اند. شما می دانید که آنها تا انتها خواهند جنگید.

 

آگوئرو در مورد رقابت قهرمانی این فصل لیگ برتر گفت:

 

فکر نمی کنم منچسترسیتی خارج از رقابت باشد. لیگ برتر رقابتی ترین لیگ است. دیدن تقویت آرسنال و منچستریونایتد و بازگشت به سطح بازی بسیار هیجان انگیز است. هر دو تیم بعد از موفقیت هایشان در دوران ونگر و فرگوسن به لیگ برگشتند، منچسترسیتی در 5 فصل گذشته 4 عنوان قهرمانی کسب کرده است، آنها همچنان برای قهرمانی می جنگند،  هر چیزی. ممکن است اتفاق بیفتد.

 

منچسترسیتی در چند فصل گذشته ریتم لیگ برتر را می‌شناخت. ما نمی‌توانیم فراموش کنیم که منچسترسیتی چگونه در چند فصل گذشته با اختلاف کمی نسبت به لیورپول قهرمان شد. تجربه آنها در این زمینه نقش مهمی ایفا خواهد کرد. به عنوان یک رهبر در لیگ ، شما نمی توانید از فشار  تعقیب شدن توسط سایر تیم ها خلاص شوید.

 

او ادامه داد :

 

آرسنال تیم جوانی است و آنها باید با فشارها کنار بیایند، آنها در حال حاضر برتری محکمی دارند اما باید تا آخرین لحظه منتظر بمانیم. وضعیت منچسترسیتی در سال 2012 نمونه خوبی است، ما پشت سر منچستریونایتد بودیم. 8 امتیاز و سپس توانستند در روز آخر جام را بالای سر ببریم .به این ترتیب آرسنال، منچسترسیتی یا منچستریونایتد همگی می توانند عنوان قهرمانی را کسب کنند و ما نمی توانیم نیوکاسل را نادیده بگیریم که در نیمه اول فصل عملکرد خوبی داشته است.

بزرگترین اشتباه شما اینه که میگید دمبله نیست کار سخته.
بارسا یک تیم به یک بازیکن وابسته نیست ژاوی خودش می‌دونه چیکار کنه من مطمئنم که یه نقشه ای داره و نمیگه تا اسپویل نشه.👏😏
الان یه گروه از زغالیا بسیج حمایت از رونالدو رو تشکیل می دن😂
من هنوز نمیدونم با وجود اینکه منچستر این همه افت داشته اما چه طوری بازم پرطرفدارترین باشگاه جهانه ؟ وقتی نگاه میکنی افتخارات شون هم از لیور کم تره تو چمپ یا از بارسا یا رئال اما بازم پرطرفدارترین باشگاه جهان هستن تاریخ بارسا و رئال به نظرم خیلی بزرگتر از منسچتره ( فکر کنم یکی از دلایل رفتن مسی و رونالدو باشه )
هیچ مهاجم نوکی رو به اندازه آگوئرو و سوارز دوست نداشتم
خیلی محشر بودن حتی سال ۲۰۱۶ اینا که بارسا تو اوج بود بازیای من سیتی رو دنبال میکردم و آگوئرو مثل سوارز خیلی تموم کننده بودن
فقط کسیه
جوری قیافه گرفته انگار هتریک کرده و ۷ تا پاس گل داده توله سگ 😂
فقط منچستر سیتی
باقیه تیم های انگلیسی جوکی بیش نیستند
تیم هایی مثل ارسنال و منچستر تا آخر نمیتوانند روند بردشون رو نگه دارند خصوصا ارسنال که فقط کافیه جایگاهش رو تو صدر از دست بده دیگه هیچ وقت رنگ صدر رو نمیبینه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.