پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مصاحبه جنجالی رئیس اتلتیکو مادرید: آیا آنها به سوپرلیگ بازمیگردند؟

کد خبر : 129381  |  زمان ارسال : پنجشنبه 13 بهمن 1401

بارسلونا, رئال مادرید و یوونتوس در طول 1 سال گذشته با وجود تمام مشکلات همچنان در سوپرلیگ باقی مانده اند اما پس از تشکیل تیم های انگلیسی,آلمانی و اسپانیایی زیادی از این رقابت خارج شدند. بنابراین طی این مدت فشار روی 3 باشگاه اصلی و موسس بوده است.

 

با این حال انریکه سرزو رئیس اتلتیکو مادرید در پاسخ خود درباره سوپرلیگ اگرچه به صورت مستقیم اشاره ای به بازگشت نکرد اما میتوان سرنخ هایی از تغییر عقیده در این صحبت ها دید.

 

خبرنگار ال چیرینگیتو  در حاشیه یک مراسم از انریکه سرزو درباره سوپرلیگ سوال کرد:

همیشه گفته ام که هیچکس نمیتواند در نهایت مانع ایجاد تورنمنت های جدید شود.

 

اتلتیکو آماده بازگشت به سوپرلیگ است؟

اتلتیکو همیشه با برندگان است. با این حال بین خواستن و ایجاد سوپرلیگ فاصله است. فکر میکنم سوپرلیگ اگر الان ایجاد نشود حداقل در 5 سال آینده ایجاد خواهد شد.

 

آیا اتلتیکو از سوپرلیگ خارج شده است؟

سوال بی معنا نپرس.. ما تصمیم به خروج از سوپرلیگ را قبول کرده ایم اما معتقدم سوپرلیگ الان یا چندسال دیگر ایجاد میشود.

 

خاویر تباس که صحبت های سرزو را شنید در واکنش گفت که رئیس اتلتیکو قبل از موافقت باید نظر سایر مدیران این باشگاه را نیز بپرسد و مدعی شد گیل مارین یکی از مدیران باشگاه اتلتیکو با این ایده مخالفت است:

اجازه دهید از گیل مارین بپرسد و خواهید دید که او مخالف است.

 

گفتنی است اگرچه تیم های زیادی از انگلیس, ایتالیا و اسپانیا پس از تهدیدات یوفا از سوپرلیگ خارج شدند اما روز گذشته دادگاهی در مادرید حکم داد که باشگاه های حاضر در سوپرلیگ نمیتوانند توسط یوفا و فیفا تحت محرومیت قرار بگیرند. بنابراین چنین قوانین حمایتی میتواند دوباره نظرات را به سمت این تورنمنت برگرداند. باید دید دیوان دادگستری اتحادیه اروپا که مرجع مهمتری است چه تصمیمی میگیرد.

باشگاه های خارج لیگ جزیره مجبورا یک رقابت جدید شکل بدن وگرنه آینده ای در پیش ندارن ، با فروش یونایتد و اومدن مالک جدید و حاشیه امن پیدا کردن تیم بن سلمان و ولخرجی بولی و اقبالی ، همچنین بقیه باشگاه هاشون این وضعیت بحرانی بیشترم قراره خودشو نشون بده
اخه فیفا و یوفا چه منفعتی براشون داره که سوپر لیگ رو بهم میزنن مگه همه چی باید تحت نظارت اینا باشه .
یا باید سوپرلیگ اجرا بشه یا تیمای لالیگا هم سرمایه وارد کنن. اینطور که پیش میره بجز انگلیسیا همه نابود میشن
مشخصه که سوپر لیگ روزی عملی میشه
معلومه به اتلتیکومادرید هم فشار زیادی اومده.
این تباس چقد رو مخه
برای مقابله با باشگاههایی که مالکان مولتی میلیاردر دارن و از جیب مالکانشون خرج میکنن باید سوپرلیگ تشکیل بشه ، تو همین بازار زمستان ۲۰۲۳ ببینید چلسی بازار رو چیکار کرد ، فقط به لطف داشتن مالک پولدار هر کاری دلشون بخواد تو بازار نقل و انتقالات انجام میدن !!
رئال هرچی باشه از خیلی تیما اصالتش بیشتره راه انداختن سوپر لیگم دلیلش همینه موندنش تو سوپر لیگ کنار بارسا ینی اصالت این دوتیم و نترسیدن از تحریمای فیفا...انقد افتخارو محبوبیت دارن که نمیسه با این دو تیم مقابله کرد
باشگاه های ریشه دار و غیر نفتی باید یه توزنومنت جدید و حتی یک اتحادیه جدید برای خودشون راه بندازن. یوفا و تیمهای مسخره ای مثل سیتی و پاریس و چلسی فوتبالو به گند کشیدن و ادعای خفن بودنشونم میاد. فقط یه ساز و کاری باید باشه که امکان سقوط و صعود به این تورنومنت وجود داشته باشه و تیمهایی که مالکیت و اداره غیر فوتبالی دارن حق حضور نداشته باشن
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.