پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سیلوا در زمستان درخواست جدایی نداده بود

کد خبر : 129411  |  زمان ارسال : پنجشنبه 13 بهمن 1401

برناردو سیلوا، فوق ستاره منچسترسیتی مدت زیادی است که در لیست علاقه مندی های باشگاه بارسلونا قرار دارد. کاتالان ها در سال 2021 به این ملی پوش پرتغالی علاقه نشان داده بودند و تابستان گذشته نیز تلاش کردند او را جذب کنند، اما بی نتیجه بود.

 

اسپورت  گزارش می دهد که سیلوا همزمان با کانسلو درخواست جدایی نداده است  و بازیکن سابق آ اس موناکو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جدایی خواهد بود.

 

همچنین ادعا می‌شود که بارسلونا از وضعیت سیلوا آگاه است اما به دلیل مشکلات فیرپلی مالی، جذب او را در این مقطع زمانی «عملاً غیرممکن» می‌داند.

 

همانطور که اوضاع پیش می رود، آبی اناری ها قرار است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به قانون 1/4 برگردند. علاوه بر این، آنها همچنین نیاز به کاهش زیادی در صورتحساب دستمزد خود دارند.

 

 

بنابراین، تمام برنامه های بزرگ نقل و انتقالات در حال حاضر متوقف شده اند و خرید سیلوا به دلایل مشابه غیرممکن به نظر می رسد، با توجه به اینکه منچسترسیتی برای یکی از بهترین بازیکنان خود در سال های اخیر مبلغ قابل توجهی را طلب می کند.

 

 

این گزارش حاکی از آن است که وضعیت سیلوا رئال مادرید را هم علاقه مند کرده است ، اگرچه او در سانتیاگو برنابئو در اولویت قرار ندارد.

زمانی خرید سیلوا ارزش داره که کسیه به فروش برسه و بوسکتس هم بره و از ترافیک خط هافبک کم بشه ، البته اونم با رقم پایین تر از 50 میلیون
شاید سنش بالا باشه ، کانسلو هم ۲۸ سالشه ولی بایرن خریدش چون حداقل ۲ ۳ فصل براشون جوابه....اما با در نظر گرفتن ترافیک خط هافبک نیازی بهش نداریم ...در صورتی موافق اومدنش هستم که کسیه و فران تورس فروش برن و همچنین اولویت باید با دفاع راست و وینگ چپ باشه
به نظرم به این نیازی نیست رو جوونا سرمایه‌گذاری کنن بهتره
نظرتون راجب لوئیز هنریکه بتیس چیه؟ ۲۲ سالشه وینگ راست بازی می‌کنه . خودم که خیلی خوشم ازش میاد . از رافینیا احساس میکنم بهتره
دوستان میلیتائو عم مصدوم شد ولی فکرکنم مصدومیت جوریه که فقط برا ی همین بازی باشه و بازی بعدی باشه
برای دفاع وسط بنظرم اندیکا(رایگان) بیاد ، کسی نره یا حداقل گارسیا بره . چپ آلبا بره به جاش گریمالدو(رایگان) بیاد. برای راست هم روبرتو بره و کونده و پاوارد ( حداکثر بیست میل) بیاد. هافبک دفاعی هم بوسکی و کسیه برن . تیلمانس ( رایگان) و امراباط ( ۳۰ میل ) بیاد . به نیکو و توره هم ژاوی بازی بده. مهاجم هم فاتی و تورس فروش برن و به وینگ چپ تاپ جذب کنیم .( مثلا رشفورد . لیائو رو زیاد نیستم ) . تورام هم رایگان جذب شه
با این وضع نباید توقعخرید بالای 20/30میل داشت.
فوری : گرینوود رفع اتهام شد و لیست منسچتر برگشت
بی ربط ، یعنی میشه دقیقا مثل زمانی که رونالدینیو اومد بارسا و بکام رفت رئال الانم یه بازیکن همینطوری بگیریم بزنه رو دست اندریک ؟
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.