پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

5 نکته کلیدی بارسلونا برای دیدار با کادیز

کد خبر : 130022  |  زمان ارسال : شنبه 29 بهمن 1401

بارسلونا امیدوار است پس از تساوی اواسط هفته مقابل منچستریونایتد، زمانی که یکشنبه شب در لالیگا میزبان کادیز است، به مسیرهای پیروزی بازگردد.

 

 

بلوگرانا در دیدار روز یکشنبه مقابل کادیز در 17 بازی قبلی خود در تمامی رقابت ها شکست نخورده است - طولانی ترین دوره آنها  23 بازی در سال 2019 بوده است

 

بارسا در بازی برگشت خارج از خانه به راحتی از کادیز عبور کرد و با نتیجه 4-0 پیروز شد. با این حال، آنها در دیدارهای خانگی اخیر خود مقابل تیم سرخیو گونزالس نتوانسته اند چنین نتایجی به دست آورند.

 

در واقع، از زمان صعود کادیز به لالیگا در سال 2020، بارسلونا نتوانسته آنها را در دو دیدار خود در نیوکمپ شکست دهد. کاتالان ها در فصل 2020/21 به تساوی 1-1 رسیدند و در فصل گذشته با نتیجه 1-0 شکست خوردند.

 

در واقع، بارسا تنها در یک بازی از پنج بازی اخیر خود مقابل کادیز در لالیگا پیروز شده است - 4-0 خارج از خانه در ال نووو میراندیلا در اوایل این فصل (2 شکست 2).

 

ژاوی در کنفرنس قبل از بازی خود اصرار داشت که به دنبال چرخش بازیکنان خود در روز یکشنبه مقابل کادیز خواهد بود. و یکی از تغییرات احتمالی این است که الخاندرو بالده به جای جوردی آلبا وارد تیم شود.

 

این بازیکن 19 ساله به طور غافلگیرکننده ای از بازی مقابل منچستریونایتد محروم شد، اما پس از ورود به زمین به عنوان بازیکن فرعی، اوضاع را عوض کرد. بالده که احتمالا یکشنبه شب شروع کننده خواهد بود ، می تواند برای بارسا  بسیار مهم باشد.

 

به هر حال، در پنج دوره اخیر لالیگا، الخاندرو بالده تنها مدافع نوجوانی است که در یک فصل چهار یا بیشتر پاس گل داده است.

 

رافینیا بار دیگر کلیدی برای بارسلونا خواهد بود، به خصوص با در دسترس نبودن عثمان دمبله

 

با یک گل و یک پاس گل مقابل منچستریونایتد، رافینیا در حال حاضر تعداد گل های فصل خود را به 7 گل و 9 پاس گل در تمام رقابت ها رسانده است - تنها لواندوفسکی در این فصل نقش مستقیم بیشتری از و  برای بارسا دارد.

بارسلونا کادیز
یه حسی میگه رافی برگشت با یونایتد نسخشون رو میپیچه چون خیلی با انگلیسی ها خوب بازی می‌کنه دریبلینگش هم خیلی خوب بود با یونایتد
رافینیا داره با تیم خوب مچ میشه فقط فرصت میخواد
رافینیا خیلی بهتر شده
رافینیا هم بنظرم خیلی بازی کرده داره بهش فشار میاد

شاید بهتره تورس رو جاش بزاریم
فکت دارک:
بارسا از سال ۲۰۲۰/۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ کلا یه بار کادیزو برده💀🌚
فردا یکی از تعویض ها باید بالده باشه که خسته نشه برای بازی منچستر هرجوریه باید از خط دفاع BACK استفاده کنیم تو بازی رفت از وقتی کریس و بالده اومدن قشنگ منچستر تو حمله ضعیف تر شده بود نمی تونست گل بزنه
کادیز ببریم با روحیه بریم برا منچستر
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.