پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لوئیس سوارز : من و مسی نیمار را متقاعد کرده بودیم که در بارسلونا بماند !

کد خبر : 130532  |  زمان ارسال : شنبه 13 اسفند 1401

در صحبت با PLACAR، یک نشریه برزیلی، این بازیکن اروگوئه ای به طور مفصل در مورد چندین موضوع صحبت کرد

 

برای ما مسی بهترین در جهان بود و برای من نیمار شماره 2 بود. آنها باعث شدند کفش طلا را ببرم، من همیشه از آنها سپاسگزار خواهم بود.

 

وی ادامه داد:

حضور سه ستاره در یک تیم نشان داد که علارغم سبک متفاوت مان ولی توانستیم روی یک هدف کار کنیم

 

بهترین بازگشت لوئیس سوارز در پیراهن بارسلونا در فصل 2015-2016 اتفاق افتاد که در نهایت 59 گل در تمام رقابت ها به ثمر رساند که 40 گل آن تنها در لالیگا بود. او در مورد چگونگی دستیابی به این موفقیت گفت:

زمانی که برای کسب کفش طلا با کریستیانو رقابت می کردم، مسی و نیمار به من کمک کردند تا برنده شوم. آنها مرا مجبور به زدن ضربات پنالتی کردند و توپ ها را به من پاس دادند تا گل بزنم. همیشه از این بابت سپاسگزارم.

 

 

وقتی در مورد دوران نیمار از او پرسیده شد، مهاجم سابق آژاکس و لیورپول این ایده را داشت که اگر برزیلی می ماند، توپ طلا را می برد.

 

من مسئول حرف هایم هستم. اگر نیمار در بارسلونا می ماند، برنده توپ طلا می شد. ما به نیمار گفتیم که امروز  بد هستیم چون شکست خوردیم، اما این تغییر خواهد کرد. تقویتی های در راه است . او به ما گوش داد و گفت بله، من می خواهم بمانم! اما همانطور که می دانید، با محیط اطرافش، مدیریت آن دشوار است. ما به عنوان دوستان به او توصیه کردیم که بماند، اما خانواده اش تصمیم گرفتند که از بارسا بروند.

 

علاقه منچسترسیتی

 

ما گفتیم، نیمار، انگلیس بهتر است. [منچستر] سیتی، که فوتبال در آنجا بهتر خواهد شد. اما در فرانسه چرا؟ البته ما پیشرفت فوتبال فرانسه در سال‌های اخیر را درک می‌کنیم، اما در آن زمان به او گفتیم بهترین تصمیم این است که بماند.

خریت محض نیمار رفتن از بارسا بود احمق به خاطر پول زیاد وهمه کاره بودن تیم از بارسا رفت توبارسا زیرسایه مسی بود تو پاریسم امباپه تو بارسا چی میخواست دیگه ؟ اگه میموند مطمئنا پیشرفتش بیشتر از الان بود .احمق ار از اون مدیرای بارسا بودن که با ۲۲۲میلیون یورو بازیکنای بنجل به تیم آوردن
سوارز هم فهمید ولی این نیمار گیج نفهمید که نباید بره پاریس جالب هم اینه پاریس ول نمیکنه در بیاد واقعا گیج و مست و آدم خوش گذرونیه که ۱ درصد هم فوتبال حرفه ای براش مهم نیست
سلام
در بهترین حالت هیچ حسی به نیمار ندارم (اگر متنفر نباشم ازش)
دوستان صمیمیش تو بارسا بودن نامزد توپ طلا شد سی ال برد سه گانه برد ولی خودش رو به یه تیم تازه به دوران رسیده باخت
چقدر روحیه فداکاری مسی و نیمار زیاد بود👏
از گل زدن و پنالتی ها گذشتن تا سوارز کفش طلا رو ببره😊

توی تیم ما فاتی گل نمیزنه برعکس جلو گل زدن بقیه رو میگیره😑

به عشق goat و جنگجوی تفنگدار و جذاب برزیلی مون❤️💙
اتفاقا برعکس همه من معتقدم عملکرد نیمار تو پاریس خیلی بهتر بود،حداقلش ایننه اگه یک بازفی رو ببرن نممیگن مسی برده میگن نیمار برده، شخصیت نیممار رونالدو عین همه،خودخواه مغرور،جفتشون میخوان همه چی به اونها ختم بشه،کاری که مسی هیچ وقت اینطور ننیست،اگه ننیمار هم بارسا میموندبه خخاطریک مربی گاو مثل والورده ویک بازیکن خودخواه مثل نیمارویک بازیکن پیر مثل سوارز بارسا بازهم مقابل لیورپول جر میخورد، مسی2019اننفرادی ترین بازیکن تاریخ بود برابرباشش نیمارسوارز تاثیرگذاربود،پس بهانه های شکست تقصیرنیمارنندازین
جدا شدن نیمار شروع بدبختی های مالی و فنی تیم بود
واقعا اشتباه کرد از بارسا رفت
و اشتباه بعدی این بود که رفت فرانسه
من از اون موقعی طرفدار بارسا بودم که مثلث MSN بود
هیچکدوم از تیم ها نمیتونستن بارسلونا رو ببرن
واقعا این مثلث یه هدف داشتن و واسه هم تلاش میکردن و عین اب خوردن به گل میرسیدن
از وقتی نیمار رفت یکم خط حمله به مشکل افتاد ولی کاری نیست که از سوارز و مسی بر نیاد
از موقعی که اونا رفتن شاید اوبا رو داشتیم و لوا رو هم داریم اما هیچ جایگزین خوبی نداریم .....
هی میخواسه بگه کیفیت لیگ فرانسه شخمیه روش نشده
وقتی پول حرف اولو میزنه دیگه چی میشه گفت💔🫤
هی یکی از دلایل اصلی که من طرفدار بارسا شدم همین مثلث MSN بود چه هماهنگی داشتن آدم کیف می کرد بازی های بارسا رو ببینه من حتی یه بازی رو هم از دست نمی دادم حالا می خواست تو امتحانا باشه یا نباشه ولی حالا...هی بگذریم
نیمار باید ازسوارز یاد بگیره
وفادار بود و ازتیم بیرونش کردن
محبوبیت سوارز دوچندان نیماره
درسته خطرناک ترین مثلث تاریخ بودن ولی بالاخره ی روز باید میرفتن از تیم ، ما باید سرمون رو بالا نگه داریم و به آینده امید داشته باشیم و با اطمینان به آکادمی بازیکنانی همچون سایه این مثلث درست کنیم ❤❤❤❤❤❤
بازیکن پول پرستی مثل نیمار به هیچی نرسه بهتر .دیر یا زود فراموش میشه و به عنوان یک بارسایی از این موضوع خشنودم.چون نیمار خیلی به بارسا ضرر زد.
شاید اگه میموند هیچکدوم از این اتفاقا نمی‌افتاد و این اتفاقا میفتادن
مسی میموند.
سوارز میموند.
بارسا بازم چمپ میبرد و.....
از وقتی اینا رفتن یه قسمت خط حمله فلج شده. از موقع رفتن نیمار سمت چپ. از موقع رفتن سوارز نوک ترکیب ( هر چند که الان لواندوفسکی هست) و از موقع رفتن مسی سمت راست. و حالا میبینیم که کل خط حمله فلجه و ما مجبور میشیم خیلی وقتا دفاعی بازی کنیم!
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.