پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی لئو مسی !

کد خبر : 130653  |  زمان ارسال : سه شنبه 16 اسفند 1401

 

 به نقل از گزارشگر معروف بن ژاکوبز، پاری سن ژرمن به تمدید قرارداد با مسی خوشبین است و دو طرف این هفته مذاکرات جدیدی را انجام دادند. اما هنوز توافقی حاصل نشده است و جزئیات هنوز در حال مذاکره است.

 

دور جدید مذاکرات پس از دیدار مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد. قرارداد موجود تابستان امسال به پایان می رسد، اما یک بند اختیاری یک ساله در قرارداد وجود دارد، اما گمان می رود مسی نمی خواهد به سادگی این بند را فعال کند، بلکه ترجیح می دهد در مورد شرایط جدید مذاکره کند. PSG همچنین امیدوار است که مسی را متقاعد کند که با یک قرارداد جدید 1+1 موافقت کند که می تواند او را تا سال 2025 در پارک دو پرنس نگه دارد.

 

 

پاری سن ژرمن هرگز قصد نداشت قبل از ژانویه مذاکرات رسمی با مسی را آغاز کند. هیچ یک از مذاکرات دوحه در ماه دسامبر واقعی نبود. ناصر، رئیس پاری سن ژرمن، قبل از فینال جام جهانی با مسی دیدار کرد، اما فقط برای او آرزوی موفقیت کرد.

 

 

اینترمیامی مدت هاست که به مسی علاقه دارد و با چند نفر تماس گرفته است. فیل نویل مربی آنها حتی اخیرا اعتراف کرده است که باشگاه دوست دارد مسی و بوسکتس را به خدمت بگیرد.

 

در مورد بازگشت به بارسلونا، این چیزی است که لاپورتا بارها گفته است که می خواهد برنامه ریزی کند. لاپورتا گفت که بارسلونا یک "بدهی اخلاقی" به مسی دارد. اما واقعا بعید است. در حالی که لاپورتا و ژاوی هر دو به تمجید از مسی پرداخته اند، خورخه می گوید که هیچ مذاکره ای در جریان نیست و او فکر نمی کند پسرش به نیوکمپ بازگردد.

کینگ لطفا برگرد. بارسا همیشه خونه‌ی توعه
نخود نخود مسی برگرد به خانه خود😁
کاشکی این فصل کوارتسخولیا یا لیایو یا رشفورد جذب بشه دیگه چیزی نمیخوایم
اگر بخوایم بیشتر تو نیمکت بریم
روکه،دفاع راست و چپ، وینگر چپ
مسی تو عکس:
ساییدید ما رو
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.