پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

6 اولویت نقل و انتقالاتی ژاوی مشخص شد!

کد خبر : 131341  |  زمان ارسال : پنجشنبه 3 فروردین 1402

ژاوی هرناندز و کادر فنی او 6 اولویت برای تقویت ترکیب در فصل آینده دارند. البته آنها قطعا فیرپلی مالی را در نظر خواهند گرفت.

 

بنابراین چیزی که ژاوی و کادر مربیگری برای تقویت ترکیب میخواهد ممکن است در نهایت عملی نشود و به نظر متئو آلمانی و جوردی کرایف بستگی خواهد داشت.

 

اولویت اول: هافبک


مانند تابستان گذشته بارسلونا همچنان به برناردو سیلوا علاقه مند است اما با توجه به سقف دستمزد بالای بارسلونا و مشکلات مالی احتمال این انتقال کم خواهد بود. البته از نظر نقش مسی نیز میتواند خلاقیتی به همان اندازه ایجاد کند اما بازگشت لئو بسیار پیچیده است. از طرفی باشگاه به دلیل تحرک کم مسی در زمین نیز برای بازگشت او تردید دارد.

 

بارسلونا بازیکنی با پروفایل شبیه به پدری میخواهد که بداند چطور بین خطوط حرکت و کیفیت فنی بالایی در شکستن خطوط داشته باشد.

 

 

برناردو سیلوا

 

 

اولویت دوم: هافبک دفاعی


بارسلونا میخواهد در فصل آینده 16 بازیکن خوب و چند بازیکن معمولی مثل روبرتو, فرانک کسیه و مارکوس آلونسو داشته باشد.

 

اولویت بعدی ژاوی هافبکی برای جایگزینی با بوسکتس است که درخواست ژاوی, زوبیمندی از رئال سوسیداد میباشد.

 

البته قیمت زوبیمندی بالاست و ژاوی مثل برناردو سیلوا درک میکنند که ممکن است انتقال او نیز عملی نباشد. بنابراین ایلکای گوندوغان به صورت رایگان گزینه دیگر باشگاه خواهد بود. از طرفی نیکو گونزالس نیز در نظر گرفته میشود.

 

اولویت سوم: وینگر چپ


سومین نیاز بزرگ تیم در خط حمله است اما نه جلوی دروازه بلکه تقویت جناح چپ!

 

احتمال بازگشت عبده در نظر گرفته میشود زیرا فاتی و فران تورس قادر به اینکار نیستند. تنها بازیکن خلاق فعلی دمبله است که هم قادر به بازی در سمت راست و هم چپ میباشد که البته ژاوی او را برای راست بهتر میداند. گزینه کاراسکو نیز روی میز است.

 

 

کاراسکو

 

 

اولویت چهارم: مدافع راست


خط دفاعی بارسلونا با حضور ژول کونده, آرائوخو, کریستسن و آلخاندرو بالده تبدیل به نقطه قوت تیم در فصل 2022/23 شده است. آرائوخو و کونده میتوانند به عنوان مدافع راست بازی کنند و مخصوصا در بازی های سخت این نقش را برعهده میگیرند.

 

با این حال ژاوی مدافعی با مشخصات خوان فویت را میخواهد. البته قیمت او بالاست و گزینه های بعدی پاوارد, دالوت و توماس مونیر هستند.

 

اولویت پنجم: مهاجم گلزن


برکسی پوشیده نیست که بارسلونا در خط حمله یک مشکل جدی دارد زیرا در 10 بازی این فصل تیم ژاوی با نتایج 1-0 برنده شده و این نتیجه ای قابل اطمینان نیست!

 

بنابراین بارسلونا روی گزینه های ارزان برای تقویت خط حمله فکر میکند. البته ممکن است لاپورتا گزینه های گران قیمتی همچون ویتور روکه با بیش از 30 میلیون یورو هزینه را در نظر بگیرد زیرا میتواند در آینده جایگزین لواندوفسکی شود اما گزینه های ارزان بازگشت اوبامیانگ و مارکوس تورام است.

 

اولویت ششم: مدافع مرکزی


بارسلونا قبلا با اینیگو مارتینز مدافع اتلتیک بیلبائو به توافق رسیده و انتظار میرود این اولویت محقق شود. با این حال همچنان فیرپلی مالی تاثیرگذار خواهد بود. البته قرار نیست اینیگو بازیکن اصلی ترکیب شود بلکه او برای تقویت نیمکت می آید!

 

اینیگو مارتینز

لیائو برا وینگرچپ بگیریم عالیه فران یا فاتی یکی بفروشیم لیائو و روکیه برا حمله پاوارد دفاع راست زوبیمندی و گوندوغان هافبک مارتینزم دفاع وسط... البته اندیکا و مارتینز و گوندوغان و تیلمانس مارکوس تورام حتی آداماترائوره بازیکن آزادن بازیکن آزاد خوب زیاده اگ بگیریم خیلی خوبه
مونت وینگر چپ میتونه بازی کنه؟
البته اگه روکه هم نشد میتونیم همین مونتو بخریم
لطفا همه بخونید و نظر بدین:نظرم اینه که بهترین کار اول از همه آوردن مسی هست، بااینکارهم از نظر اینکه مسی رایگانه گزینه خوبی هست، هم اسپانسرها و رشداقتصادی و همینطور روحیه و عملکرد جوونایی مثل فاتی و فران چند برابر میشه، بعدش زوبیمندی اگه هم نشدنیکو و فرانکی و کسیه میتونن جانشینش باشن، بعدش پاوارد خیلی عالیه چونکه هم ارزونه هم می‌تونه دفاع راست باشه هم دفاع وسط و درآخرهم خرید روکه یا اوبا خیلی ضروری هست و یکی از اولویتها برای فصول بعد قطعا باید اومدن یکی مثل ویرتز باشه
کل خریداضروری فصل بعد۳یا۴تا
بابا تورام چی شد مهمترین خرید باید تورام باشه
اولویت اول باید وینگ چپ باشه😐
با همین روند به گاوی تو وینگ چپ بازی بدیم هم بازی خودش خراب میشه و هم چیزی که ازش انتظار داریم رو نمایش نامیده(درسته گاوی خوبه ولی خوبیش به بردن نبرد های یک در مقابل یک هست و بیشتر یه هافبک قدرتیه تا یه وینگ چپ رونده)
این اولویت ها و گزینه ها پول زیادی میخواد به غیر از مارتینز که آزاد پس باید دنبال بازیکن آزاد باشیم بارسا هیچ پولی نداره
اگر همه اینارو بگیریم نظرم صدرصد سال اینده قهرمان سی ال هستیم
وینگ چپ خیلی مهم تره از بقیه است
وینگر چپو خیلی مهم میبینم
به نظرم دنی المو گزینه خوبیه
هم هافبک تهاجمی بازی میکنه و هم وینگر چپ
تازه هم تو آکادمی بارسا بزرگ شده
تیم ملی اسپانیا هم هر وقت دیدم خوب بازی کرده
من میگم دیگه دفاع راست نخریم کونده از این به بعد دفاع راست باشه روبرتو و جولیان آرائوخو هم هستن بجاش یه دفاع وسط برای ذخیره بگیریم(اندیکا یا اینیگو) و وینگر چپ خیلی نیازه الان وینگر چپ خوب نداریم فقط فاتی هست که اونم بنجله یه مهاجم نوک ذخیره واسه لوا هم مهمه
هافبک دفاعی هم کسیه و دیونگ و نیکو هستن اگه پولمون رسید بگیریم بد نی هافبک خلاق هم خوب میشه که به پابلو توره فرصت بدیم ولی مثل اینکه ژاوی بهش اعتقادی نداره
بارسا حالا شده تیمی که بازیکنان تمام شده تیمهای دیگه رو مدنظر داره...تف به این روزگار
بارسا تا وقتی فران فاتی رو نفروشه هیچ چیزش درست نمیشه و برای سروری توی اروپا باید مسی رو برگردونه چون اعتماد به نفس تیم با این بازیکن خیلی خیلی میره بالا
خوب دیگه گفتم که هر کسی رو که ژاوی میخواد گرونه و پول نداریم و میریم سراغ گزینه ارزونتر یا به عبارتی بازیکن معمولی پس در نهایت میشه یه تیم معمولی و ما تا بازیکن فوق ستاره از لاماسیا تولید نشه و یا وضع مالیمون خوب نشه که سوپر استار بخریم فعلا یه تیم معمولی و در حد جام های داخلی باقی خواهیم ماند
تمام
مسی رو با سلول مقایسه کردید؟!!!!😑😑😑😑😑
جالبه وینگر چپ اولویت سوم 😞😞
بهترین انتقال ممکن بازگشت مسی و اوبامیانگی هست
و برای دفاع راست پاوارد با در نظر گرفتن اوضاع مالی بارسلونا عالیه
برای هافبک هم برناردو سیلوا و هم گندوگان خوب هستند
ولی اولویت آنها باید لئو مسی و اوبامیانگ باشد
اولویت ها تابستون ؛

۱ دفاع راست
۲ وینگ چپ
۳ هافبک هجومی
۴ مهاجم نوک
۵ دفاع مرکزی
۶ هافبک دفاعی

باید هرچی گزینه خوب و رایگان هست زیر نظر بگیرن تا بهترینا جذب بشن
تورام..اندیکا...تیلمانس...اشکرینیار...فیرمینو....دیماریا...رابیو...دی فرای...سویونچو جز شناخته شده ها هستن
وقتی گارسیا هست و سنش هم کمتره نمی دونم چه اصراری برای خرید مارتینز هست . از طرفی فویث هم سبک بازیش مطمئن باشید به بارسا نمی خوره ؛ بهترین کار آوردن پاوارد یا کانسلوئه .
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.