پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ترس شدید بارسلونا از وضعیت پدری !

کد خبر : 131479  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 فروردین 1402

 آس مدعی است که بارسلونا نگران وضعیت جسمانی پدری است زیرا او 37 بازی را به دلیل مصدومیت عضلانی در دو فصل گذشته از دست داده است.

 

این بازیکن جوان در اولین فصل حضورش در نیوکمپ 52 بازی انجام داد و سپس در بازی های یورو و المپیک آن تابستان حضور داشت، اما از آن زمان تاکنون با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند.

 

پدری یک بازیکن کلیدی برای تیم ژاوی است - بارسا بدون او فقط 51 درصد از مسابقات را برده است - بنابراین مربی نمی تواند ماه ها او را ز دست بدهد .

 

کادرفنی فکر می کند مشکل در پیشگیری از آسیب دیدگی است نه درمان آنها. بنابراین، فیزیوها وظیفه خواهند داشت تا وضعیت بدنی بازیکنان را بهتر زیر نظر داشته باشند تا ژاوی بتواند در صورت وضعیت بدنی ضعیف از او استفاده نکند.

 

 

بازیکنانی مانند فرنکی دی یونگ، عثمان دمبله و آندریاس کریستنسن نیز به دلیل مصدومیت عضلانی غایب هستند که می تواند تاییدی باشد بر این که فیزیوها باید تمرکز خود را روی بازیکنان تقویت کند.

تازه میفهمن؟ 😐😐😐😐😐😐😐😐
در تیم فیزیوتراپی نمی‌بینیم
بدبخت خدایی خیلی بازی کرد
ژاوی اگه چند تا بازی به توره بازی بده شاید اون هم بدرخشه
مثلا از دقیقه ۶۰ ۷۰ بیارش تو زمین
همه بازیکنان هامون یه دوره خوب رو میگذرونن بعدش مصدوم میشن دوباره بدنسازی کار میکنم همین چرخه چیمیشه این وضعیت بدنیشون رو خوب کار کنن
مهم تر از خریدا مون بدنساز اجتیاج داریم
یه بازیساز خوب وذخیره براش بگیرین تاهم بتونه استراحت کنه وهم مصدوم نشه وژاوی باید به بقیه بازیکنها اعتماد بیشتری داشته باشه وبقیه رو هم بازی بده مثل توره که فقط کم تجربه است که اگر بیشتر بازیکنه میتونه خیلی به تیم کمک کنه
بدنسازهاوکادرپزشکی بارساروژاوی دربدو ورودش عوض کرد،بنظرخودم تیم روبدن دست بدنسازهای آلمانی،مثلا فرانکفورت باقدرت بدنی ودوندگی های بی امان بازیکنانش مارو ازاروپاحذف کرد،بهترین مثل بایرن هست،الآن تقریباً همه ی بازیکنان محوریمون مصدوم هستن پدری،دیونگ،گریستنسن،دمبله وبقیه هم نوبتی،پدری بیچاره ازالمپیک تاالآن بکوب داره بازی میکنه فقط موقع مصدومیت هابازیکنان اصلی بارسانفسی میکشن ازاونورهم فیفادی بلایی شده به جونمون
تنها راه آوردن بدنسازهای بایرن هست
این چه وضعشه اخه عجب بابا قطع نخاع که نشده
یعنی مربی سلامت خانه سالمندانم بیاری بهتر از لین مربی بدنساز های این باشگاهه
حقیقت اینه که دمبله و پدری زیاد شیشه ای نیستن که زرت زرت مصدوم بشن مشکل بدنسازی تیمه وگرنه لوا تو بایرن زیاد مصدوم نمیشد مصدوم هم می‌شد یه هفته این بنده خدا اومد بارسا هنوز یه فصل نشده مصدوم شد ۳ هفته بعد که عضلاتش کلا آب شد و اینکه اگر دقت کنید تو زمین فوتبال هم خیلی ضربه بهش وارد میشه و میفته زمین این ضعف های بدنسازی عه وگرنه بازیکنای ما هیچکدوم شیشه ای نیستن
عامل اصلی ناکامی های این فصل مصدومیتا بودن باید یه فکری کرد
آقا همه جا میگن دیگه بارسا تمرینات بدنسازیش ضعیفه
مهمترین انتقال تیم باید چند تا بدن ساز و فیزیوتوراپ و پزشک تغضیه باشه..پدری و دمبله و کریستنسن و دیونگ به تیم برگردن و مصدوم نشن کامل ترین تیمو داریم..
بزرگترین مشکل تیم تو ناکامی ها مصدومیت هاست.
فقط دو تا راه حل داره
اول داشتن چن تا بدنساز خوب که بازیکنا اینقدر دچار مصدومیت عضلانی نشن
دوم داشتن یه نیمکت خوب و جانشینای مناسب که بازیکنای تیم اصلی همه دقایق تو زمین نباشن
آخه باید عضله هم داشته باشن با این حجم از بدن به نظرم فقط کونده و آراخ و کسیه و دیونگ نرمالن بقیه کلا انگار کمبود وزن دارن اصلا عضله ندارن که بدنساز بخواد کاری بکنه باید رو تغذیه کار کنن که اونم کار دکترها و بدنسازای تیمه باید از ریشه مشکلو حل کرد یکم از ترائوره یا بگیرین خب!!!!!!
همش تقصیر این بدنسازی آن باشگاهه بابت اخراجشون کنید یه خوبو بیارین
بریم مخ بدنساز بایرن بزنیم بیاریم
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.