پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسکالونی : امیدوارم تعداد گل های مسی برای آرژانتین بیشتر شود

کد خبر : 131581  |  زمان ارسال : چهارشنبه 9 فروردین 1402

 در یک بازی دوستانه ، آرژانتین 7-0 کوراسائو را شکست داد.پس از بازی، اسکالونی سرمربی آرژانتین در مورد مسی و لو سلسو و سایر موضوعات صحبت کرد.

 

مسی

 

نمی دانم او چه فکری می کند، اما امیدوارم به بازی کردن ادامه دهد. مسی 102 گل برای تیم ملی به ثمر رساند... امیدوارم این تعداد همچنان رو به بهبود باشد. او شایسته همه است.

 

جشن ها

 

توضیح اینکه آیا ادامه جشن خوب است یا نه سخت است، اما ما همچنان باید برای بازی آماده شویم. می توان دید که بازیکنان مشتاق زیادی برای رقابت هستند و این نگاه ذهنی برای بازی بعدی بسیار مهم است.

 

این یک افتخار تاریخی است، آنقدرها اتفاق نمی افتد، بنابراین جشن بی وقفه برگزار می شود. برای ما، ما به ورزش فکر می کنیم . هدف همیشه یکسان است، هرگز تمام نمی شود. امیدوارم بازیکنانی که به تیم ملی می آیند آرام نباشند !

 

-انتخابی تیم ملی

 

همه بازیکنان در حال آنالیز هستند تا ببینیم چه چیزهایی کم داریم. ما این بار 34 بازیکن داریم و نمی توانیم آرامش داشته باشیم، اما این به خود بازیکنان بستگی دارد.

 

 بازگشت لو سلسو و گونزالس

 

همه می‌دانند که اگر اتفاق خاصی نیافتد ، آنها در ترکیب بودند. هر دو بازیکنان مهمی هستند. آنها در تمام مراحل در کنار تیم ملی بوده‌اند. امروز تصمیم گرفتیم به آنها اجازه بازگشت بدهیم.

امیدوار نباش مطمئن باش
این احمق ها عوض اینکه همه توپ ها رو بدن مسی گل کنه که رکورد دایی رو بزنه میرن پنالتی رو میدن دیماریا ،الان گل ملی دیماریا چه اهمیتی داره مسی میتونست پوکر کنه
یه گل مفت از مسی گرفته شد
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.