پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسکالونی : روز بعد از باخت به عربستان لئو مسی اولین نفر از خواب بلند شد

کد خبر : 131624  |  زمان ارسال : پنجشنبه 10 فروردین 1402

 برای اسکالونی، هدایت تیم ملی آرژانتین  برای قهرمانی در جام جهانی قطر یک دستاورد بسیار قابل توجه است. اسکالونی در مصاحبه با "TYC" در خصوص مسیر صحبت کرد

 

در مورد باخت به عربستان

 

باخت به عربستان برنامه های ما را به هم ریخت زیرا بازیکنان هر کاری که از آنها خواسته بودیم انجام دادند، اما باز هم شکست خوردیم که در هزار بازی یک بار اتفاق می افتد. در نیمه اول بازی مستحق برتری سه یا چهار گلی بودیم. با این حال آنها در دو دقیقه دو گل زدند و برگشتن برای ما سخت بود.

 

در مورد مصدومیت رودریگو د پائول

 

پس از یک تمرین، دی پائول مشکلی در همسترینگ راست خود احساس کرد. یک ساعت و نیم بعد چنین خبری منتشر شد. من دوست ندارم چنین اخباری به بیرون درز کند، بنابراین در کنفرانس مطبوعاتی عصبانی بودم، اما ربطی به خبرنگاران ندارد. مشکل این است که فان خال از قبل می دانست که د پائول ممکن است نتواند این بازی را انجام دهد.

 

مواردی از این دست چیزی است که باید اصلاح کنیم و این مثالی است که به حریف امتیاز می دهیم که لازم نیست. این روزها اگر مصدوم باشید نمی توانید بازی کنید. 90 درصد از بازیکنان لیگ یک با 80 درصد آمادگی بدنی بازی می کنند، هیچ کس با آمادگی 100 درصدی بازی نمی کند، اما این حداقل است، و د پائول به حد مجاز رسید. در حین بازی ، به د پائول گفتم که حرف های او را باور خواهم کرد . در نهایت، او در دقایق خود واقعاً خوب کار می کرد و زمانی که عملکردش شروع به لغزش کرد، او را از زمین بیرون آوردم.

 

در سمت چپ در فینال مقابل فرانسه دی ماریا حضور داشت

 

پس از بازی با کرواسی، روز بعد فرانسه به مصاف مراکش رفت. باید ببینیم آنها چگونه کار می کنند زیرا می توانستیم در یک هشتم نهایی با هم دیدار کنیم. ما چیزهایی در مورد تیم فرانسه و نحوه برخورد با آنها می دانستیم . دی ماریا در آن زمان مصدوم بود، وضعیت او خیلی خوب نبود، نمی دانستیم چقدر می تواند به تیم کمک کند.

 

از دید ما مشخص بود که دی ماریا در سمت چپ است. فرانسه با چهار دفاع بازی می کرد و ما مک آلیستر را بین خط دفاع و هافبک آنها قرار دادیم که باعث می شد کونده بازی همیشه را انجام ندهد و دی ماریا برای آنها مشکل ایجاد کند. زیرا، دمبله آنجا نخواهد بود،  ما نیازی به آزمایش دی ماریا نداریم، فقط باید به او توضیح دهیم که چه کاری انجام دهد.

 

آنچه او قبل از زدن پنالتی پیروزی مونتیل گفت

 

می توانم احساس گناهی را که مونتیل احساس کرد را حس کنم ، او فقط بدشانس بود. به او گفتم آرام باش و این چیز مهمی نیست. من به او نگفتم به خاطر پنالتی او جام جهانی را می بریم چون فرد خرافاتی نیستم ، اما می دانستم که پنالتی او قهرمانی را برای ما تضمین می کند و او این عنوان را به ما داد.

 

مسی :

مسی از جام جهانی لذت برد، مجبور شد و تمام تلاشش را کرد. وقتی دیگر نمی تواند برای تیم ملی بازی کند، هضم آن برای ما سخت است. او حتی در لحظات سخت هم از بازی لذت می برد. یک روز بعد از باخت به عربستان، مسی اولین کسی بود که از خواب بیدار شد، به او گفتم که نمی‌خواهد به این فکر کند که آیا می‌تواند در جام جهانی بعدی شرکت کند یا نه، فقط باید از بازی لذت ببرد. با هم تیمی هایش کنار آمد.

خیلی خوب شد ب عربستان باختن فهمیدن نباید هیچ تیمی دست کم بگیرن این باعث شد ک هیچ تیمی دست کم نگیرن
مسی فقط قهرمانی میخواست ❤️❤️❤️
واقعاً مسی چقدر مسئولیت پذیر است.
شاید اگه به عربستان نمیباختن اصن قهرمانم نمیشدن
چون وقتی به عربستان باختن زود خودشونو جم کردن
اینکه مسی برگرده آرزوی هر بارسایی ای هست؛ درست.
ولی بارسا اگه کسی برگرده واقعا دوندگیش خیلی میاد پایین؛ مسی لوا؛ رافی؛ زیادی کند هستش.
مسلما وجود بازیکنی مثل مسی میتونه مارو تو ۱۰ تا بازی برنده کنه؛ که همون ۱۰ تا هم می‌تونه باعث جام بشه؛
ولی نمیشه ما فصل رو بهشون تکیه کرد.
امیدوارم بهترین اتفاقات برای بارسا بیفته.
ویسکا بارسا-ویسکا کاتالونیا
💙❤️
مربی با تاکتیک و چینش قوی
ولی در تعویض هاش افتضاح
از حالا به بعد
مسی سحرخیز
چ مربی فوق العاده ای
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.