پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دی یونگ : من و بوسکتس بازیکنان متفاوتی هستیم

کد خبر : 133648  |  زمان ارسال : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402

بارسلونا شب گذشته پس از بازی مقابل رئال سوسیداد در نیوکمپ به طور رسمی قهرمان لیگ شد. اگرچه کاتالان ها با نتیجه 2-1 شکست خوردند، اما این تیم قبلاً هفته گذشته عنوان قهرمانی را کسب کرده بود.

 

یکی از بازیکنانی که نقش کلیدی در قهرمانی بارسلونا در این فصل داشت فرنکی دی یونگ است. پس از اینکه تابستان گذشته نزدیک به ترک نیوکمپ بود،

 

رقابت با سیتی در فصل بعدی ؟

 

آنها سالها در آن سطح بالا بوده اند. ما می خواهیم به آنجا برویم. فکر می کنم تیم خوبی با پتانسیل زیاد و بازیکنان جوان زیادی داریم. ما باید آن را نشان دهیم.

 

چهار سال از پیوستن دی یونگ به بارسلونا می گذرد. هافبک اعتراف کرده که دلش برای زندگی قبلی خود در هلند تنگ شده است، اما از زندگی فعلی خود در بارسلونا راضی است.

 

چند چیزهای کوچک، اما من فکر می کنم زندگی در اینجا فوق العاده است. اگر وضعیت من و باشگاه خوب باشد، ترجیح می دهم تا زمانی که ممکن است اینجا بمانم.

 

 

در نهایت ستاره سابق آژاکس در مورد سرخیو بوسکتس و اینکه چگونه او را به عنوان جانشین ایده آل مقایسه می کنند صحبت کرد.

 

من اغلب آن را می شنوم، اما فکر می کنم ما بازیکنان متفاوتی هستیم. طبق مشخصات بارسلونا، او یک عدد 6 ثابت واقعی است. من به آزادی حرکت نیاز دارم.

کشتم خودمو که به دیانگ فن جماعت بگم چی دیانگ شبیه بوسکی که جانشینش باشه مگه فهمیدن حالا میگن جانشین بگیریم بوسکی که اصلا نداریم مثلش خوب در شرایط فعلی باشگاه که پول نداریم باید هوادارا خواستار موندن بوسکی میشدن نه ژاوی بوسکی رفت قبلا گفتم دیانگ هرگز جانشین بوسکی نخواهد شد و خواهید دید اگر اجبارا این اتفاق بیافته دیانگ فحش خور خواهد شد بعد یک عده میفهمن بوسکی چه جواهری بوده مثل رفتن ماکلله کاسمیرو کانته پیرلو در تیمهای خودشون و دهها تیم دیگه که با رفتن هافبک دفاعی دیگ نشد که بشه تا سالها
بی ربط
مسخره نکنید دابل پیوت چیه یادم رفته میشه بگید
نه دا بوسکتس باعث شد فرنکی تو پست اصلیش بازی نکنه 🗿
این جمله یه مدت ورد زبون همه بود خداروشکر خود دیونگ ابهامات رو بر طرف کرد
تنها بوسکتس شبیه بوسکتس است😉
هیچ بازیکنی شبیه بوسکتس نیست اما چندتا هافبک هستن که پروفایل بازیشون تقریبا مشابه بوسکی باشه که دی یونگ یکی از اوناس. به نظر من بیش ترین شباهت به بوسکی رو رودری از منچستر سیتی داره. زوبیمندی هم یه نسخه ضعیفه از بوسکیه و اصرار ژاوی برای جذبش بی دلیل نیست. یکی از راه حل ها برا فصل بعد میتونه تغییر سیستم باشه تا نبود بوسکی کمتر حس بشه. مثلا استفاده از دابل پیوت که در کنار دی یانگ هافبکی دفاعی و ایستاتر مثل نوس یا امرابط یا حتی کوندوگان حضور داشته باشن.
طرف خودش میگه من جانشین بوسکتس و شماره ۶ با خصوصیات کامل نیستم اینجا بعضیا اصرار دارن نه باشگاه نباید جایگزین بوسکتس رو بخره وقتی دیونگ رو داریم
خودش هم به زبون بیاره باز یک عده بچه سال میگن بوسکتس ۴ ساله جلو پیشرفت فرنکی گرفته😏
با فرنکی باید قرارداد مادام‌العمر ببندن
اگه میشه تا ۲۰۳۰ بمون لطفا💎💎
دوستان با توجه به ری دن بایرن سال بعد با اینکه ما تو سید ۱ هستیم بازم ممکنه بخوریم به بایرن تو گروهی 🪢
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.