پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

زمان ارسال پیشنهاد رسمی بارسلونا به مسی فاش شد

کد خبر : 134288  |  زمان ارسال : سه شنبه 16 خرداد 1402

به گزارش اسپن ، بارسلونا در نظر دارد روز چهارشنبه پیشنهاد رسمی خود را به مسی ارائه دهد، هرچند نمی تواند با موضوع جدایی هیچ بازیکنی از این تیم مقابله کند.

این چهارشنبه، مدیران ورزشی بارسلونا، از جمله مربی ژاوی و مدیر ورزشی المانی، جلسه ای برگزار خواهند کرد. زمانی که طرح امکان سنجی باشگاه توسط لالیگا تایید شد، بارسلونا تصمیم خواهد گرفت که چگونه گام های بعدی را از نظر جذب و جدایی در تابستان امسال بردارد. با این حال، بارسلونا با محدودیت های بسیار مهمی مانند قانون 40 درصد مواجه خواهد شد که به این معنی است که آنها فقط می توانند از 40 درصد درآمد حاصل از فروش بازیکنان برای خرید استفاده کنند.

 

 

در چنین شرایطی، بارسلونا باید دست به کار شود و راه حل جدیدی ارائه دهد، زیرا آنها می دانند که به دست آوردن تمام نیروهای تقویتی مورد نظر دشوار خواهد بود. بدیهی است که بارسلونا ابتدا نیاز به ثبت نام بازیکنانی دارد که تمدید قرارداد خود را به پایان رسانده اند، مانند آرائوخو، روبرتو، گاوی، ایناکی پنیا و مارکوس آلونسو. علاوه بر این، تمدید قرارداد با برخی بازیکنان هم در اولویت است.

 

پس از اتمام تمدید قرارداد، بارسلونا باید با وضعیت خروج برخی بازیکنان از این تیم مقابله کند. حداقل 3 بازیکن بارسلونا را ترک خواهند کرد اما قرمز و آبی ها فروش بازیکنان بیشتر را رد نمی کنند. ، فران تورس، فاتی و کسیه هنوز بازیکنان اصلی هستند که باشگاه در نظر دارد بفروشد. با این حال، بارسلونا ممکن است بازیکنانی مانند اریک گارسیا را نیز بفروشد، اگر پیشنهادی وجود داشته باشد که بتواند باشگاه را راضی کند.

 

برای آن دسته از بازیکنانی که توسط باشگاه کنار گذاشته شده اند، ژاوی با آنها ارتباط برقرار می کند و تصمیم باشگاه را توضیح می دهد. ایده ژاوی این است که قبل از مرخصی بازیکنان این کار را انجام دهد، اما با تصمیم لالیگا در مورد بارسلونا تا روز سه شنبه، ژاوی باید تصمیم باشگاه را در زمانی که بازیکنان در تعطیلات هستند، اعلام کند.

 

پس از تصمیم گیری در مورد اینکه کدام بازیکنان جدا خواهند شد، بارسلونا با خریدها برخورد خواهد کرد و مسی همچنان در اولویت است. علاوه بر این، با جدایی بوسکتس از این تیم، بارسلونا یک هافبک دفاعی هم خریداری خواهد کرد . علاوه بر این، باشگاه در نظر دارد یک هافبک تهاجمی، یک مهاجم و یک مدافع راست را نیز خریداری کند.

بجا فران بودم خودم با پای خودم میرفتم
این قوانین چرت و پرت چیه؟ اخه چرا باید 40 درصد خرج کنن؟؟؟؟
مثلا کسیه که روی رفتنش خلید ارن کار مکنن قشنگ جا داره فیکس ترکیب بشه ولی به زور دارن میندازنش بیرون از اونطرف دو تا سه تا هافبک سطح پاین تر بیارن 😐.
اولویت مسی برا جذب اسپانسرهاست
هافبک تهاجمی که برناردو سیلوا
مهاجم روکه
هافبک دفاعی کیمیش
دفاع راستش اگر با کانسلو به توافق نرسن یا فویت یا فریمپونگ که عالیه
اینا خرید هایین که از همه واجب ترن
خروجی ها :فران/فاتی/کسیه/گارسیا/روبرتو/نیکو/ازلزولی/اومتیتی/ لنگله/آلبا/جولیان آرائوخو
اگه کونده /رافینیا/کریستینسن هم فروش برن عالی میشه
کریستینسن بره اندیکا هست مفتی بیاد
آمراباط هم بره منچستر ویگا رو بخریم خوبه... توله سگ ۱۱تا زده...دیونگ و پدری و گاوی و کسیه روی هم اینقدر نزدن
اقا ول کنید دیگه بسه دلتون رو خوش نکنید نمیاد
امروز همه میگن نمیاد
نه اینکه خودش نخواد بخاطر لیگ نمیتونیم جذبش کنیم و متاسفانه صبر نمیکنه
همین امروز فرداست که خبرش بیاد
مگه اینکه باشگاه حرکتی بزنه
چقد باشگاه بلاتكليف هي امروز و فردا ميكنن خودشونم نميدونن چي در انتظارشونه چيكار ميخوان بكنن اصن
منظور از چهارشنبه فرداست یا هفته دیگه؟
دیروز
گندوغان با سیتی تمدید می کند

امروز
گندوغان با بارسا توافق کلی کرد


دیروز
مسی لالیگا تایید کرد و مسی بر می گردد

امروز
مسی فعلا منتفی است
انگار واقعن قضیه کنسله
هم به جای مسی چند تا استعداد جذب میکردید تمومش روکه
نمیدونم چرا وقتی به اسم گارسیا و فران نگاه میکنم یاد سال 2021 میوفتم 🫣
چیزی که من برداشت میکنم اینه که احتمالا بارسا به مسی یه پیشنهاد قرار داد دو ساله میده و توی اون قرار داد یه بندی میذارن که مثلا اگه باشگاه نتونه به هر دلیلی بودجه لازم برای اجرای قرارداد مسی رو تا دو یا یه هفته مانده به پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال برآورده کنه، مسی جریمه ای از بارسا دریافت بکنه و بره با یه باشگاه دیگه قرارداد ببنده.
المانی گفته بود تابستونی خیلی هیجان انگیزی داریم یه بار خبر میاد مسی میاد بارسا ۵ دقیقه دیگه خبر میاد مسی رفت الهلال
ما باید به فکر یه وینگر راست خوب باشیم . با توجه به وضعیت بحرانی ما من چوکوعزه رو پیشنهاد می کنم رعال هم دنبالشه می خوان 50 میل بابتش بدن البته این قیمتیه که ویارعال خواسته . نه وینگر راست خوب داریم نه وینگر چپ خوب نه هافبک دفاعی خوب داریم دفاع راست هم خودتون بگید میشه به خولیان اراعوخو اعتماد کرد ؟؟
نهههههه . فاتی بمونه رافی بنجل بره !! هیچ غلطی نمی کنه مسی هم بیاد نیمکت نشین میشه
واقعا مغز ترکون شده

من دیگه هیچکدوم از اخبرای مسی نمیتونم
یکی میگه مسی نزدیکه
یکی میگه دوره
خل شدیم بمولا
مشخص بود تابستون سختی برای بارسا در راه هست و تقویت کردم تیم شاید کار نشدنی باشه. به هر حال باید به آله مانی و لاپورتا اعتماد کرد. پارسال به هر شکلی بود تونستن تیم رو تقویت کنن تا حداقل تو لالیگا بتونیم یه کم پیشرفت کنیم.
فران تورس و کسیه عملا هیچ جایگاهی تو ترکیب بارسا ندارن. کسیه یه مدتی به خاطر مصدومیت تقریبا کل خط هافبک زورکی بازی میکرد. فران تورس هم که مشخصا به درد بارسا نمیخوره. یک فصل و نیم برای اثبات خودش وقت داشت ولی هیچی نشد.
اریک.کسیه.فران.لنگلت.امتیتی.دست دکمشون زده شه.
فران،اریک و‌کسیه مجبورن باشگاه رو ترک کنن
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.