پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

" شاهد بهترین فصل فرنکی دی یونگ خواهیم بود "

کد خبر : 138504  |  زمان ارسال : چهارشنبه 29 شهریور 1402

فرنکی دی یونگ جواهر هلندی در خط هافبک بارسلونا حالا از فوتبال و زندگی اش لذت کامل را میبرد ، این هافبک برای ژاوی به یک بازیکن غیر قابل لمس تبدیل شده و بدون شک دی یونگ یک عنصر مهم است.

 

دی یونگ: آماده تمدید قرارداد با بارسلونا هستم

 

ژاوی در مورد تمدید با دی یونگ :

من چشم بسته قرارداد دی یونگ را تمدید میکنم.

 

گزارش خاوی میگل در مورد دی یونگ :

فرنکی در مقابل آنتورپ با قدرت و برتری بالایی به عنوان یک هافبک دفاعی بازی کرد ، این هلندی همچنان در هر جایی که بازی میکند بالاترین کیفیت را نشان میدهد و قطعا بهترین فصل بازیکن را در پیش داریم.

بارسلونا رویال آنتورپ
فرنکی احتمالا بهترین بازیکن تیمه
ولی هنوزم 70 درصد ظرفیت خودش نیست
یادمه با دیلیخت از ارژاکس جدا شدن..اون یکی نیمکت گرم کن بایرن شده...این موتور حرکتی بارسلونا...اون دنبال پول رفت این دنبال افتخار..حالا پول و افتخار رو باهم میگیره... واقعا نعمتیه وجود دیانگ ..تنها یادگار بارتومئو خیانتکار
بنظرم هیچوقت بارسا با فروش دیونگ موافق نبوده و داشتن یه حرکتی میزدن که دستمزدشو کم کنن😐
هنوز هم میتونه بهتر بشه اگه کیمیچ بیاد و ژاوی حاضر بشه به دیونگ یه خط جلوتر تر بازی بده
ااااااااااااااااااااااااای خودای من
اقا ژاوی میخوای با کله برو تو دیونگ نه بابا خجالت نداره
رفیق:)
یادمه یک کاربر بود به نام ابله
باهاش همش دعوا بود🗿
میگفت دی یونگ بنجله و باید بره
شایعه شدی بود اکانت دوم یکی به نام ف ه خ بود🗿سانسور🗿
خدارو شکر که با 60 میل نرفتی یونایتد
تازه ژاوی فهمید دابل پیوت باید تورو بازی بده
دیونگ رو میخواستن به ۶۰ میلیون یورو بفروشن😂 البته اینو میدونم با دستمزدش مشکل دارن.
دیونگ تو پست هافبک دفاعی خوب بازی می‌کنه
نیازی نداریم به هافبک دفاعی فعلا
خداکنه این رسمه
پنج صفر
ادامه دار باشه .‌‌. و خیلی از تیمهارو پنج صفر ببریم.
مث رئال.بایرن. پاریس. و..
ی چیز جالب تو بازیهای جدید اینه که بارسا ته ثانیه آخر تهاجمی بازی می‌کنه و بازیکنها تشنه گل زدن و همه هم گل زن!
و ترشتگن و خط دفاع هم که عالی و بالانس.
فقط دو تا بازیکن جوان شگفت انگیز واسه نیمکته چپ و راست می‌خوایم.و فایه هم بیاد تیم اول. روکه و نیکو هم اضافه بشه و تا چند سال مدعی قهرمانی همه جلمهائیم
فرنکی، ویژگیهای خوبی داره و انگار یه بوسکتسه مدرنه!
می‌تونه با همین فرمون جلو بره و یکی از بهترین هافبک دفاعی هایه دنیا بشه. ویژگیهایه خوبی داره، هم تهاجمی و هم تدافعی. فقط اگه بتونه رو شوت زنی از پشت محوطه و گلزنیش بیشتر کار کنه، مثه رودری تو سیتی و اسپانیا، عالی میشه !
اون وقت بی نظیر میشه. و مطمنم این اتفاق هم خواهد افتاد. ما همه هافبکهامون عالین! تیممون بالانسه.
سال بعد خودش گفت نمیخوام برم مگر نه الان 60تا خریده بود پنچستر ماهم زوبیمندی داشتیم 🗿😑
باورم نمیشه پارسال میخواستن اینو 60 تا بفروشن به یونایتد
با امباپه یا هالند معاوضه کنین 🗿😑
🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.