پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جام جهانی رو مثل سفره ای پهن کردن ... نامردا یه پارچ آب نیاوردن سر سفره...!

کد خبر : 20559  |  زمان ارسال : جمعه 27 تیر 1393
نویسنده : سینا                                 اختصاصی بارسا نیوز

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های نویسندگان بارسا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان بارسا نیوز می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

سینا : از همه ی مخالفان و موافقان پیشاپیش تشکر میکنم و تشکری ویژه خدمت دوستانی که واقعا منت میذارن و "کامل" مطلبو میخونن و بعد نظر میدن...

مقاله ای که هیچ مخالفی نداشته باشه کوچکترین ارزشی نداره...پس کوبنده و بی رحمانه بهم انتقاد کنید تا به تک تک کامنتها پاسخ بدم...باتشکر


مطمئناهمه ی عاشقان فوتبال همراه و همگام با ویژه برنامه ی 2014 رقابتهای نفس گیر جام جهانی 2014 برزیل رو پیگیری میکردند و بدون شک همگی به اتفاق ، با بزرگترین کارشناسان تاریخ یعنی دکتر صدر و دکتر فردوسی پور آشنا هستند.

بارسا نیوز

بدونمانور اضافی و توضیحات جنبی میرسیم به جمله ی معروف این دو بزگوار که "جامجهانی 2014 برزیل مانند سفره ای پهن شد تا همه را راضی کنند!!!"

ای اساتید گرامی و بزرگوار که این بنده ی حقیر را یارای مباحثه با شما بزرگان نیست...فکر کردید که هستید؟؟؟؟

دکتر صدر عزیز...قبل از گفتن این جمله لحظه ای به ذهن مبارک خود فشار آوردید که چه دارم میگویم؟؟؟؟

محمد حسین میثاقی که چندین بار انتخاب شدن تیم ملی کلمبیا رو بعنوان برنده ی بازی جوانمردانه به سخره گرفتی...

دکتر صدر عزیز...استاد اساتید کارشناس بزرگ تاریخ ، با جمله ی معروف خود "سفره..."

و عادل فردوسی پور که با هیچ چیز بجز انتخاب لئومسی بعنوان بهترین بازیکن جام مشکلی نداشتی!

رضاجاودانی که احتمالا از اجرای مسابقه ی مردان آهنین بیرونش انداختند و مجریفوتبال نشده مگر بدلیل اظهار بندگی برای تیم مادریدی و سوءاستفاده ی محض از تک تک پلانهایی که ازش گرفته میشه...

و باز هم دکتر صدر که فرمودید داوید لوییز "بدترین مدافع جام" بوده و حضور در تیم منتخب حقش نبوده!

اولا...

من نه کلمبیاییم نه هوادار داوید لوییز که بخوام حمایت الکی بکنم ازشون

دوما...

هر جمله ای که از این به بعد در این یادداشت میخونید با سند و دلیل و مدرک بیان میشه :


آقایمحمد حسین میثاقی عزیز...من یه بارسایی هستم...پس از مسی گرفته تا دونگو!  عاشق تک تک بازیکنان تیمم هستم....نیمار هم ستاره ی تیم منه و اگه کسی بخواد بخاطر مصدومیتش ناراحت باشه اون منم که بارساییم...

ولی...

اگه زبونم لال...زبونم لال...

در صحنه ی خطای وحشیانه ی زونیگا اتفاق بدتری برای نیمار می افتاد...بازم بازی جوانمردانه به کلمبیا میرسید!!

کاش به قدری دانش فوتبالی داشته باشیم که مستحق اجرای ویژه ی برنامه ی معتبرترین رویداد ورزشی جهان باشیم واقعا...

ایشونهنوز حالیشون نیست که بازی جوانمردانه به تیمی اهدا میشه که اولا کمترین تعداد کارت قرمز و زرد و ثانیا کمترین تعداد خطا و ثالثا رعایت فرپلی رو درطول جام داشته باشه!!

چون مطمئن بودم تو سایتهای ایرانی هرگز نمیتونم آمار کلمبیارو در بیارم رفتم تو گوگل سرچ کردم...

سایت thescore.com

خوشبختانه دلیل انتخاب تیم ملی کلمبیا رو بعنوان برنده ی جایزه ی بازی جوانمردانه توضیح داده :

کلمبیا : 91 خطا...5 کارت زرد ( کمترین تعداد کارت زرد کسب شده تا مرحله ی 1/4 نهایی ) و صفر کارت قرمز

کلمبیا هرگز در طول این تورنومنت به حریفان خود پنالتی نداده!!!!!!!

برایاون دسته از عزیزانی هم که پیش خودشون میگن : "تیمهایی که در مرحله ی گروهی حذف شدند و بالا نیومدند که مسلما کمترین تعداد خطا رو داشتن!" هم بگم که این جایزه فقط به تیمهایی داده میشه که به مرحله ی حذفی رسیده باشن!

حالاآمار به کنار.....یعنی فیفا انقدر مریض و احمقه که بیاد تیمی که از نظر شما وحشی ترین تیم جام بوده رو با اهدای جایزه ی بازی جوانمردانه بدرقه کنه؟؟؟ 7 میلیارد نفر تو دنیا الاف نشستن که فیفا واسه خودش ببره و بدوزه؟؟؟

جایزهی بازی جوانمردانه اعتباری داره که حالا فیفا بخواد واسش باندبازی دربیاره؟؟ اونم نه برای اسپانیا و آلمان و آرژانتین و ایتالیا و برزیل و ....فقط برای کلمبیا؟؟؟ کلمبیا؟؟؟


آقای استاد اساتید...دکتر صدر کبیر...

داوید لوییز بدترین مدافع جام بوده؟؟؟ مطمئنید با کسی اشتباهش نگرفتید؟؟

برمنکرش لعنت که یکی از عوامل فاجعه ی برزیل مقابل آلمان همین داوید لوییز بوده و من به شخصه به عنوان یه آرژانتینی از تحقیر برزیل تا این اندازه واقعا از دستش ناراحت بودم!!!

ولیمشکل برزیل لوییز نبود...هلندی که یه روز کمتر از برزیل برای بازی رده بندی استراحت کرد و قبلشم 120 دقیقه ی مرگ آور بازی با آرژانتینو پشت سر گذاشته بود جلوی برزیلی که تیاگو سیلوا رو تو ترکیب داشت 3بر0 پیروز شد!!

منبا این جمله که لوییز بدترین بازیکن زمین بود تو نیمه نهایی مشکلی ندارم ولی همین داوید لوییز تا قبل اون دو بازی آخر بهترین نمرات رو کسب میکرد و از همون اول تو لیست نامزدهای دریافت توپ طلا هم بود!!

همون مدافعی که بدترین مدافع جام بود رو عرض کردم!

داوید لوییز بدترین مدافع جام بود راموس چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟


آقای فردوسی پور و مجددا دکتر صدر عزیز که در ناحقی شدن اهدای توپ طلا اتفاق نظر داشتید....

اول برای شما مینویسم بعد برای دوستان مادریدی :

لیونلمسی با به ثمر رساندن 4 گل و یک پاس گل-خلق بیشترین موقعیت گلزنی بعنوان یک مهاجم!!! و بیشترین دریبل سالم در طول جام توانست پس از 24 سال تیم ملی کشورش را به مقام نائب قهرمانی معتبرترین رویداد ورزشی جهان رسانده و توپ طلای جام بیستم را به شایستگی تصاحب کند.

بارسای رویایی

لازمبه ذکر است این بازیکن در 4 دیدار پیاپی از محموع 7 دیدار این تورنومنت عنوان بهترین بازیکن زمین را به تنهایی کسب کرده بود که در تاریخ جامهای جهانی یک رکورد خارق العاده و دست نیافتنی محسوب میشود.

این متن خبری بود که بنده ی حقیر تو وب خودم منتشر کردم...

ولی حالا میخوام به زبون دیگه ای بیانش کنم :

شماکه چند برابر افتخارات مسی سن دارید و 200 ساله پیگیر جام جهانی هستید هنوز اینو نمیدونید "یا شایدم نمیخواید درک کنید" که هر جایزه ی فردی که درجام جهانی تا به حال اهدا شده معیارها و فاکتورهایی رو دربر داشته؟؟

این تصویر علت انتخاب شدن مسی ، جیمز ، و روبن رو بعنوان سه بازیکن برتر جام توضیح میده :

سوات دارید میبینید که مسی درمجموع بیشترین نمره رو کسب کرده در طول جام که توپ طلارو بهش دادن!!!

کسیکه با توپ طلای مسی مشکلی داره یعنی با آمار و ارقام مشکل داره و کسیکه با آمار مشکل داره نه منطق داره و نه فهم و دانش کافی...

خدمتاون دسته از عزیزانی هم که به اقتضای سن تک رقمیشون الان پیش خودشون میگن که جیمز با بازی کمتر که آقای گل شده هم باید عرض کنم که تا اطلاع ثانوی جایزه ای که به آقای گل جام اهدا میشه اسمش کفش طلاست و همونطور که از اسمشپیداست شبیه کفشه!!

آقایگل شدن هیچ ربطی به بهترین بازیکن جام شدن نداره!!!!!! به پیر...به پیغمبر....بهترین بازیکن جام اونیه که بیشترین نمرات رو در طول تورنومنت کسب کنه!!!!!!!

بازیکنیکه انقدر در طول جام خوب بوده باشه که اگه تو بازی فینال با کله رفت تو سینه ی بازیکن حریف و بزرگترین عامل قهرمان نشدن فرانسه تو اون بازی لقب گرفت بازم توپ طلای جامو بهش بدن!!!!

همونزیزویی که فقط 3 گل زد و وقتی با کله رفت تو سینه ی ماتراتزی و اخراج شد یه دنیا ایتالیایی از قهرمان شدن تیم محبوبشون خیالشون راحت شد!!!

کسی با توپ طلای زیزو مشکلی داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بارسا نیوز


حالا چند تعریف و تمجید ناقابل از اهالی فوتبال در وصف همین لیونل مسی...

اولاز همه آقای خاص!!!!! بله مورینیو!!!! منفور ما بارساییا و معشوقه ی مادریدیا!!! مورینیویی که بیشتر به انتقاد و حاشیه سازی و انگشت درچشم مربیتیم حریف فرو کردن و کارهای عجیبش میشناسنش :

سرمربی تیم چلسی به Yahoo Sport گفت که ستاره آرژانتینی پیش از این به اندازه کافی دستاورد داشته است که به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته شود.

مورینیوگفت: “وقتی که پیروز می شود احترام گذاشتن به او راحت است، اما وقتی شکست می خورد، آنچنان هم آسان نمی شود. او هنوز هم یک بازیکن تاریخی است. او برای اینکه یک بازیکن تاریخی باشد، به خصوص در دهه اخیر، نیازی به قهرمانی در جام جهانی ندارد.”

 

سرمربیسابق رئال مادرید همچنین افزود که مسی می توانست در نیمه اول آرژانتین را پیش بیاندازد اما تغییرات تاکتیکی از سوی الخاندرو سابه یا به این معنی بودکه مسی باید در نیمه دوم دوندگی بیشتری داشته باشد.

 

“مسیمقصر است؟ نه در کل. فکر می کنم در نیمه اول او موقعیت های فوق العاده ای داشت. وقتی سابه یا، آگوئرو را به جای لاوتزی به بازی آورد، آرژانتین از ۲-۴-۴ به ۳-۳-۴ تغییر تاکتیک داد و تعادل زیادی را از دست دادند. وقتی لاوتزی تعویض شد، مسی باید بیشتر می دوید.”

تعریف و تمجید بازیکنان تیم ملی آلمان!!!!! بعد از فینال!!!!!

باستیان شواین شتایگر:
طرفدارانرقباى مسى امشب خیلى در مورد مسى حرف زدن،اینا اصلا مهم نیستن ،عاشقان فوتبال او را خوب میشناسن و میدانن که او هنوز هم بهترین است ،خیلى خوشحالم که توانستم مقابلش بازى کنم و اگر بازیش با تیم المان نبود بدون شکطرفدار او میشدم،واسش ارزوى خوشبختى میکنم و امیدوارم در روسیه بتواند قهرمان شود.

ماتس هوملز:
باید مردم ارژانتین به تیمشون افتخار کنن انها داراى بهترین بازیکن تاریخ هستن،منهمیشه خواسته ام که روزى در کنار مسى بازى کنم او الگوى همیشگى من است ،منبخاطر مسى متاسفم که نگذاشتیم رؤیاش به حقیقت بپیوندد اما او هنوز جوان است و میتواند در اینده به این رویا دست یابد،

ماریو گوتزه:
من احترام بسیارى براى مسى قائلم او نیازى به این جام ندارد تا به همه بفهماند که بهترین است،

 

حالا مصاحبه ی جنجالی حماسه ساز ملبورن :

به نظر شما حق آلمان بود قهرمان جام جهانی شود یا آرژانتین؟

آلمان بازی‌های خوبی انجام داد و شایستگی‌های زیادی داشت اما در بازی با آرژانتین مستحق پیروزی نبود و آرژانتین می‌توانست برنده این بازی باشد.

چرا آرژانتین مقابل آلمان متفاوت از سایر بازی‌های قبلی‌اش بود؟

این سیاست آرژانتین بود و برای هر مسابقه برنامه مجزایی داشت البته باید دید دیدگاه برترین کارشناسان تاریخ جهان که در تلویزیون خودمان کارشناسی می‌کردند، چیست؟

 کارشناسانی که عقیده داشتند حق داوید لوییز نبود در تیم منتخب جام جهانی قرار بگیرد، کارشناسانی که معتقدند اشنایدر باید بهترین بازیکن جام می‌شد نه لیونل مسی.

 منظورتان کارشناسی صورت گرفته در برنامه ۲۰۱۴ شبکه سوم است؟

صددرصد.من قصد بی‌احترامی ندارم اما حرف‌هایی شنیدم که مغزم سوت کشید. امثال پله،بکام، فیگو، زیدان و… به فیفا مشورت می‌دهند یعنی فهم آنها کمتر از آقایانی است که در شبکه سوم کارشناسی کردند؟

مسیدر ۷ بازی جام جهانی چه عملکردی داشت؟ در بازی با نیجریه، ایران، بوسنی و سوئیس بهترین بازیکن میدان شد. گلزنی و گلسازی و بازی درآوردنش را دیدید؟ چطور می‌توانید بگویید حق او نبود بهترین بازیکن جام شود؟

داویدلوییز بهترین دفاع دنیاست. تمام تیم‌ها برای گرفتنش رقابت دارند آن وقت همشهری ما جناب دکتر صدر در تلویزیون می‌گوید لوییز استحقاق حضور در تیم منتخب جام را ندارد.

منِ خداداد عزیزی که فوتبالیست بوده‌ام، می‌گویم در حدی نیستم این بازیکنان تراز اول را کارشناسی کنم، بعد برخی از هموطنانم چنان اعتماد به نفسی دارند که مارادونا در اوجش نداشت و درباره بزرگان فوتبال نظریه‌پردازی می‌کنند و می‌گویند یک سفره‌ای پهن است و مسی هم یک عنوانی گرفت به خاطر همین طرز تفکرهاست که در اکثر زمینه‌ها پیشرفت نمی‌کنیم.



البتههمه ی نامهایی که به این شکل از مسی تعریف و تمجید کردند سالها شاگردان دکتر صدر و عادل عزیز بوده و هستند و درمقابل بزرگترین کارشناسان تاریخ مسلما باید سکوت اختیار کنند


آخرین صحبتمم با رئالیاست!

خوشحالم که فراموش نکردم اینارو بگم :
 
اولیننکته اینکه ستاره ی تیمتون در کمال ناباوری نود وسوم شده تو این جام...پس از این به بعد هوادارای بازیکنایی صلاحیت اظهار فضل درمورد توپ طلارو دارن که رتبه ی ستاره شون حداقل تک رقمی شده باشه...حالا جزو سه تای اولم نبودن اشکالی نداره!

بارسا نیوز

خیلیوقیحانه و تحقیرآمیزه اینکه هوادارای ستاره ی پوشالی و دونده ی مادریدی ازفرط حسادت و عقده های چندین و چند ساله کمپینی راه انداختن با مضمون ناحقیدر اهدای توپ طلا...

ازهمون قشری که از یه ویدئوی 40 ثانیه ای 10 ثانیه شو کات میکنن و تو دنیا پخش میکنن که ای هوار....مسی به یه کودک 9 ساله دست نداد...بیشتر از اینا هم توقعی نمیره

بارسای رویایی

همونقشری که از رسیدن تعداد توپ طلاهای پنالتی زن تیمشون به نصف توپ طلاهای ستاره ی جام بیستم تا ابد خوشحالن...حالا از ناحقی در اهدای توپ طلا دم میزنن...

امکانتمدید و تعویض رای بی سابقه ی فیفا در اهدای توپ طلای 2013 و فیلم هندی بازیهای بلاترو که کامل یادشون رفت حالا نون و آبشون شده توپ طلای جام جهانی

ینی ببین کیا از توپ طلا حرف میزنن!!!! وقیح ترین انسانهای تاریخ...

توتمام سایتها و شبکه های اجتماعی...آشنایان و اطرافیان...بیشتر از اینکه هوادارای آلمان از جام سرتاسر حاشیه ای که بالای سر بردن بیان حرف بزنن و جشن بگیرن و خوشحالی کنن فقط اسم هوادارای رونالدو دیده میشه!

خیلی بی شرم و وقیحید...شما همونایی نیستید که تا قبل جام میگفتید پرتغال یه پای فیناله و آرژانتین از گروهش بالا نمیاد و کمپینهای اهانت به مسی و تخریب فرهنگ ایرانی رو مدیریت میکردید؟؟؟؟

حالا بزرگترین توجیهتون شده اینکه رونالدو تیم نداشت؟؟؟ توپ طلای جام حق رونالدو بود؟؟؟؟ بیشتر ، خنده داره ، تا شرم آور !!!

شمایی که الکی الکی انقدر عملکرد مسی رو مقابل آلمان گنده کردید و ازش یه کوه ساختید تا ناحق بودن توپ طلاشو توجیه کنید یه لحظه به این فکر کردید که ستاره ی پوشالی تیم خودتون جلو آلمان چیکار کرد؟؟

پاس سالم داد؟؟؟؟ اصن تو بازی بود؟؟؟ یا طبق معمول خوب تمرین نکرده بود و مصدوم شده بود؟؟؟

اون که تازه مرحله گروهی بود...

تو این فینالی که ازش صحبت میکنید آرژانتین یه روز کمتر استراحت کرد...قبلش دو تا 120 دقیقه رو پشت سر گذاشته بود!!

مسیبعد از بازی با هلند گفت احساس میکنم پاهام 100 کیلو وزن دارن!!!  پاهای رونالدو تو مرحله ی گروهی و قبل بازی با آلمان چند کیلو وزن داشتن؟

مسی دور و برش پر از ستاره بود؟؟؟ خدایی نکرده منظورتون دیماریا و آگوئرو که نیست که تو مرحله ی حذفی غایب بودن؟؟

یا هیگواین و پالاسیو؟؟؟؟؟؟؟

همه ی اینا به کنار...اگه پنالتی اخراج نویر که یه دنیا تاییدش کردن گرفته میشد...که نشد...اونموقع دیگه چی داشتید که بگید؟؟

ایمان دارم که این جمله طوری شمارو آتیش میزنه... که کل افتخارات مسی تا به حال انقدر آتیشتون نزده :

"گوییاسطوره ای به نام لئو مسی باید در تاریخ آلبی سلسته ظهور میکرد تا پس از 24 سال تیم ملی کشورش را در معتبرترین رویداد ورزشی جهان همچون ال دیگوی 1990 بدین توفیق برساند."

ناراحتی شما از اینه که مسی تو این جام بیشتر از همیشه شبیه مارادونای 1990 بود.

مقایسه ی مسی با مارادونا و پله آرزوییه که اگه رونالدو روزی صدبار پنالتی گل کنه بهش نمیرسه...

حالاهم نیم کیلو باشید ولی مرد باشید و سر اون حرفتون بمونید که تو سایتتون شرط گذاشته بودید مسی برای تصاحب توپ طلای 2014 باید حسابی تو این جام بدرخشه ...


حرفمن با دوستان مادریدی این بود که هرکی از ناحقی حرف بزنه شما دیگه باید سکوت کنید که ستاره ی تیمتون نصف تعداد بازیهایی که کینگ لئو بهترین بازیکن زمین شد تو این جام گل نزد!

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.