پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

زابالتا: در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست؛ با اعتماد به نفس راهی نوکمپ می شویم

کد خبر : 31698  |  زمان ارسال : سه شنبه 26 اسفند 1393
در آستانه جدال حساس دو تیم منچستر سیتی و بارسلونا در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، پابلو زابالتا تأکید کرد که در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست.

 

سیتی با شکست 2-1 خانگی در بازی رفت روانه نوکمپ خواهد شد، و این هفته نیز با شکست مقابل برنلی از لحاظ روحی وضعیت مناسبی ندارد. با اینحال بنا به گزارش Sky sports، مدافع آرژانتینی گفت:

 

"ما در مقابل یکی از بهترین تیم های دنیا بازی خواهیم کرد. بازی آسانی نخواهد بود اما در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست. باید برای چنین لحظاتی آماده باشید. در چنین دیدارهایی همه چیز می تواند تغییر کند. فقط باید به بازی بعدی فکر کرده و برای کسب پیروزی تلاش کنید. فوتبال اینچنین است. این خوب است که بازی بعد از سه روز از راه می رسد. ما باید به خوبی ریکاوری کنیم، به بارسلونا برویم و ببینیم که چه کار می توانیم بکنیم. امیدوارم موفق شویم."

 

زابالتا افزود: "از لحاظ ذهنی ما باید بسیار متمرکز باشیم اما اگر به بازی رئال مادرید در مقابل شالکه و همچنین دیدار چلسی مقابل پاریسن ژرمن نگاه کنید، نشان می دهد که در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. به همین دلیل است که باید با اعتما به نفس و خود باوری راهی بارسلونا شویم و بهترین عملکرد خود را ارائه کنیم تا پیروز شویم. ما به مدت 4 سال است که در این رقابت ها بازی می کنیم. این تورنمنتی است که می خواهیم در آن پیش برویم."

 

وی در پایان هم گفت: "ما باید به خودمان نگاه کنیم، و منتقد خود باشیم. وقتی همه چیز خوب پیش می رود همه از آن لذت می برند اما گاهی اوقات در فوتبال شما تلاش می کنید تا بهترین عملکرد خود را ارائه کنید اما نتیجه نمی گیرید. این بهترین فرم ما نیست. تنها راهی که می توانیم به وسیله آن بهتر شویم سخت تر کار کردن در طول هفته است. این بهترین راه برای نتیجه گیری است."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.