پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کوتاه از نقل و انتقالات فوتبال اروپا ( 10 خبر )

کد خبر : 53023  |  زمان ارسال : پنجشنبه 3 تیر 1395

اختصاصی / وب سایت بین المللی گل اقدام به انتشار جدیدترین شایعات در زمینه ی نقل و انتقالات فوتبال اروپا میکند . در ادامه همراه ما باشید .

 

بارسلونا به دنبال پرشیچ ( منبع : اسپورت )

بارسلونا ایوان پرشیچ را به دلیل عملکرد چشمگیر در یورو 2016 زیر نظر گرفت . بارسلونا در حال پیگیری وضعیت این بازیکن اینتر میلان است و او را جایگزین مناسبی برای نولیتو میداند .

 

رد پیشنهاد لستر برای ساشا ( منبع : گلوبواسپورته )

باشگاه لستر سیتی قهرمان لیگ برتر جزیره پیشنهادی 9 میلیونی برای خرید ادواردو ساشا بازیکن اینتر ناسیونال ارائه کرد که این پیشنهاد رد شد . قیمت پیشنهادی برای فروش 12 میلیون یورو است .

 

ولفسبورگ برای زازا 20 میلیون پیشنهاد کرد ( منبع : دیلی میل )

باشگاه ولفسبورک برای به خدمت گرفتن سیمون زازا مهاجم یوونتوس 20 میلیون یورو پیشنهاد کرد . باشگاه های اورتون , وست هام و ساوتهمپتون مشتری این بازیکن ملی پوش ایتالیایی هستند .

 

جنگ اینتر و رم بر سر زابالتا ( منبع : گازتتا دلو اسپورت )

اینتر و رم دو غول سری آ بر سر به خدمت گرفتم پابلو زابالتا بازیکن منچستر سیتی و بردن او از ورزشگاه اتحاد با هم رقابت میکنند .

 

اورتون برای نانی وارد گود شد ! ( منبع : gianlucadimarzio.com )

باشگاه اورتون انگلیس آخرین باشگاهی است که برای خرید نانی بازیکن فنرباغچه ی ترکیه وارد گود میشود . این باشگاه باید با والنسیا و اینتر بر سر خرید نانی رقابت کند .

 

جیمز در منچستر ؟ ( منبع : دون بالون )

بر اساس گزارش ها جیمز رودریگز بازیکن رئال مادرید برای جدایی از این باشگاه بی تابی میکند . گفته شده است او در جستجوی خانه در شهر منچستر پیش از پیوستن به اولدترافورد است .

 

پیشنهاد مورینیو به رمزی ! ( منبع : سان )

خوزه مورینیو سرمربی جدید منچستر یونایتد پیشنهادی 50 میلیون پوندی برای خرید آرون رمزی از آرسنال در تابستان پیش رو کنار گذاشته است . در صورت پیوستن رمزی به شایطین سرخ باشگاه آرسنال برای خرید هنریخ مخیتاریان هافبک دورتموند اقدام میکند .

 

چشم بارسا به دیبالا به جای نیمار ( منبع : موندو دپورتیوو )

بارسلونا چشم به پائولو دبیالا مهاجم جوان آرژانتینی یوونتوس دارد تا در صورت جدایی نیمار جونیور در تابستان پیش رو از نیوکمپ به مقصد پاری سن ژرمن او را خریداری نماید .

 

یوونتوس در حال بررسی الکسیس سانچز ( گازتتا دلو اسپورت )

یوونتوس در حال ارزیابی وضعیت الکسیس سانچز است تا این مهاجم شیلیایی تبار آرسنال را پس از جدایی آلوارو موراتا برای جایگزینی خریداری نماید .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.