پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : تمجید سرمربی تیم ملی فرانسه از ساموئل اومتیتی !

کد خبر : 53562  |  زمان ارسال : دوشنبه 14 تیر 1395

اختصاصی بارسا نیوز - شب گذشته فرانسه با نتیجه 2-5 ایسلند را شکست داد و به دور نیمه نهایی صعود کرد .

 

ساموئل اومتیتی مدافع 22 ساله فرانسوی باشگاه بارسلونا بعد از محرومیت عادل رامی شانس حضور در ترکیب تیم ملی کشورش را پیدا کرد و نمایش خوبی نیز داشت فرانسه در یک دیدار بسیار آسان ایسلند را شکست داد و در دور نیمه نهایی باید در مقابل آلمان قرار بگیرد دشام سرمربی تیم ملی فرانسه بعد از پایان بازی در کنفرانس خود عملکرد اومتیتی را مورد ستایش قرار داد که در ادامه صحبت های وی را بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد .

 

پیروزی مقابل ایسلند :

از نمایش شاگردانم خیلی راضی هستم اونا در طول 90 دقیقه نمایش خوبی داشتند و شایسته این پیروزی بودند ، ما خیلی خوشحالم که به دور بعدی صعود کردیم همه بازیکنان و کادر فنی تنها قهرمانی در یورو 2016 را میخواهند آلمان حریف سختی است اما ما هم فرانسه هستیم .

 

عملکرد اومتیتی :

اون در اولین بازی که در رقابت های یورو 2016 انجام داد همه چیز را به من ثابت کرد از نظر من اومتیتی مدافع آینده دار است ، من عملکرد اونو مورد ستایش قرار میدم چون یک مدافع شگفت انگیز است امیدوارم در ادامه نیز برای تیم مفید باشد .

 

اومتیتی برای بازی بعدی شانس حضور دارد :

شانس همه ی بازیکنان برای حضور در دیدار مقابل آلمان در یک اندازه است ، ساموئل خودش رو به من ثابت کرد فعلا من نمیتوانم چیز بیشتری را در مورد این موضوع به شما بگویم در هر صورت اتفاق رخ دادن هر چیزی وجود دارد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.