پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چگونه بارسلونا در جذب ژسوس از گواردیولا شکست خورد ؟

کد خبر : 54776  |  زمان ارسال : چهارشنبه 13 مرداد 1395

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا پیوستن قریب الوقوع مهاجم برزیلی به لیگ برتر جزیره را از قبل پیشبینی کرده بود اما تلاش هایش برای جلوگیری از این اتفاق نتیجه ای نداشت !

 

بر اساس گزارش اسپورت بارسلونا تا آخرین لحظه تلاش خود برای امضای قرارداد با ژسوس به کار گرفت اما به نظر میرسد منچستر سیتی موفق به جذب او شده است !

 

سیتی به یک توافق اولیه رسیده است که ارزش این قرارداد 34 میلیون یورو می باشد . بارسلونا وقتی رابرت فرناندز اوایل تابستان به برزیل سفر کرد به دنبال مذاکره بود اما پالمیراس پیام روشنی به نمایندگان بارسلونا دارد : بیشتر از سیتی بپردازید و یا او را فراموش کنید و بارسلونا گزینه ی دوم را انتخاب کرد !

 

در نهایت طی روزهای آینده خبر رسمی انتقال ژسوس به ورزشگاه اتحاد را خواهیم شنید . ژسوس را باید به لیست مهاجمانی که بارسلونا در جذب آنها شکست خورد اضافه کرد .

 

گواردیولا زرنگ بود !

بارسلونا اولین باشگاه بزرگی بود که به برزیل سفر و برای مذاکره با پالمیراس اقدام کرد . رائول سانلهی و آندره کاری از بارسلونا تا مدتی وضعیت را تحت کنترل داشتند .

 

اما بارسلونا نسبت به ژسوس فقط علاقه مند بود . باشگاه کاتالان در نهایت برای خریدهای فصل 2016/17 تصمیم گرفت تا تمرکز خود را بر روی لوسیانو ویتو بگذارد . در همین حال بود که منچستر سیتی با سرعت 3 نماینده به برزیل ارسال کرد تا مذاکرات را پیش ببرند . نام پپ گواردیولا کافی بود تا این بازیکن برای پیوستن به منچستر سیتی انگیزه پیدا کند .

 

آخرین سفر رابرت فرناندز به برزیل تنها به بدترین کابوس  یعنی خارج شدن ژسوس از کنترل بارسلونا مهر تایید زد و سیتی با پیشنهادی 34 میلیونی که به اندازه ی کافی بود حسابی اوضاع را پیچیده کرد .

 

پالمیراس میخواست ژسوس را به بالاترین قیمت بفروشد و البته آنها با توجه به رابطه ی خوبشان با بارسلونا خیلی دوست داشتند توافق با این باشگاه کاتالان باشد .

 

اما پیشنهاد منچستر سیتی ضربه ی نهایی بود و معامله را به سود باشگاه انگلیسی تغییر داد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.