پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مصاحبه ی سرمربی جدید آرژانتین : برای متقاعد کردن مسی تلاش نمی کنم !

کد خبر : 54861  |  زمان ارسال : شنبه 16 مرداد 1395

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، ادگاردو بائوزا سرمربی تیم ملی آرژانتین تاکید کرد که برای متقاعد کردن مسی تلاشی نخواهد کرد.

 

لیونل مسی ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال و باشگاه بارسلونا که پس از ناکامی در فینال و رقابت های پیاپی ملی از بازی کردن برای کشورش انصراف داد ضمن تاکید این نکته که برای متقاعد نمودن مسی تلاش نخواهد کرد گفت که صرفا با مسی صحبت می کند تا از دلایل کناره گیری او مطلع گردد.

 

ادگاردو بائوزا سرمربی آرژانتین بیان کرد:

 

"در 48 ساعت گذشته من خیلی چیزها خوانده ام. من قصد ندارم که کسی را متقاعد کنم و تنها هدف من این است که با مسی در خصوص فوتبال بحث کنم. او دیداری در روز چهارشنبه در جام خوان گمپر خواهد داشت و اگر فرصتی برای گفت و گو وجود داشته باشد پس از آن معلوم خواهد شد که او برای دو بازی مقدماتی جام جهانی بازی خواهد کرد یا که نه. من به صورت کلی با کسی صحبت نکرده ام. من تلاش خواهم کرد تا یکدیگر را ببینیم به صورتی که بتوانم ایده ام را به او بگویم تا در خصوص تجربیات خود با او گفت و گو کنم که در این صورت خواهیم دید که نتیجه صحبت ما چه خواهد شد. ساده است که با یک بازیکن در خصوص فوتبال صحبت کنید. اگر تصمیمی پس از صحبت ما وجود داشت سپس آن را اتخاذ خواهم کرد." 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.