پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه : معرفی 10 شخصیت فصل جدید لالیگا + عکس

کد خبر : 55329  |  زمان ارسال : جمعه 29 مرداد 1395
مارکا اقدام به بررسی 10 شخصیت تاثیرگذار در فصل جدید لالیگا کرده است .

اختصاصی بارسا نیوز - لالیگا آغاز میشود . مجموعه از بازی ها که همچون بازی تاج و تخت است و در ماه های آینده برای پادشاهی فوتبال مبارزه انجام میشود .

 

1 - زین الدین زیدان ( رئال مادرید )

چالش رئال مادرید همان چالش زیدان است . پس از فقط 1 قهرمانی در هشت فصل گذشته ی لالیگا زیدان سرمربی این تیم میخواهد قهرمان لیگ شد . او 7 ماه در رئال مادرید است و موفق به کسب لیگ قهرمانان و سوپرجام اروپا گردیده است . اما حالا ماموریت او قهرمانی در لیگ است .

 

Zinedine Zidane (Real Madrid)

 

لوئیس سوارز ( بارسلونا )

بهترین گلزن لالیگا میخواهد مسیر خود را ادامه دهد . او نقش زیادی در قهرمانی بارسلونا خواهد داشت . ام اس ان برای دفاع از قهرمانی مبارزه میکند . سوارز فصل گذشته 40 گل زد .

 

Luis Suárez (Barcelona)

 

کوین گامیرو ( اتلتیکو مادرید )

سیمئونه امضای بزرگی انجام داده است و حالا گامیرو به همراه گریزمان نامزد اصلی برای کمک به این تیم در جهت قهرمانی در لیگ می باشند . بازی آن دو میتواند یک شگفتی باشد . گامیرو فصل گذشته 29 گل برای سویا به ثمر رساند .

 

Kevin Gameiro (Atlético)

 

پاتو ( ویارئال )

یکی از نام های تابستان بود . پاتو فوتبالیست مشهوری که میخواهد حضور مجددش در فوتبال اروپا را با ویارئال تجربه کند و ثابت کند آنچه که در اروپا برایش اتفاق افتاد بدشانسی و نبود فرصت بوده است .

 

Pato (Villarreal)

 

کوین پرنس بواتنگ ( لاس پالماس )
به او لقب امضای تابستانی " تصادفی " داده شده است . ورود او به لاس پالماس باعث هیجان زیادی شده است .
 
Kevin Prince Boateng (Las Palmas)
 
 
نانی ( والنسیا )
او تابستان به مستایا آمد . والنسیا این ستاره را از ترکیه خریداری کرد و شانس مجددی به او پس از عملکرد خوب در یورو 2016 داد . او میتواند به تقویت این تیم در لیگ کمک کند . چشم های والنسیایی ها به اوست .

Nani (Valencia)

 

سامپائولی ( سویا )

یکی از تغییرات بزرگ لیگ است . امری عامل پیروزی های سویا جای خود را به سامپائولی داد . مربی جدید , سبک جدید , سوالات جدید برای یکی از نامزدهای قهرمانی ایجاد کرده است . او چالشی که در سویا دارد این است : حفظ دستاوردهای اونای امری که کار آسانی نیست .

 

Sampaoli (Sevilla)

 

مارتین مانتوانی ( لگانس )

لگانس به لیگ برتر اسپانیا صعود کرده است و کارش را با شور و شوق فراوانی آغاز میکند اما شخصیتی عجیب و غریب نیز در تیم است . مانتوانی مدافع لگاس و کاپیتان این تیم با آن رنگ آبی موهایش یکی از آن انگیزه های رختکن و بازیکنی است که خونی تازه وارد رگ های این تیم کرده است .

 

Martín Mantovani (Leganés)

 

پاکو خیمنز ( گرانادا )

پس از خروج از رایو وایکانو , خیمنز با گرانادا چالش جدیدی را تجربه میکند و سعی خواهد کرد تا همان ابعاد کارش را تکرار نماید . عجیب و غریب و منحصر به فرد و ما باید صبر کنیم تا ببینیم که آیا او میتواند تا آخرین روز مبارزه کند !

 

Paco Jémez (Granada)

 

ایناکی ویلیامز ( بیلبائو )

مصدومیت ما را از دیدن یکی از مروارید های بزرگ لیگ محروم کرد اما ایناکی ویلیامز با شایستگی که دارد یکی از نام های مطرح لالیگا در فصل جدید عنوان میشود .او خوب بازی میکند و اگر بدن او مشکلی ایجاد نکند قطعا او توانایی اش را منفجر میکند .

 

Iñaki Williams (Athletic)

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.