سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : دلیل افت ناگهانی آردا توران مشخص شد !

کد خبر : 60062  |  زمان ارسال : دوشنبه 15 آذر 1395
ردا توران به عنوان یکی از مقصران تساوی بارسلونا در ال کلاسیکو، مورد انتقاد بخش وسیعی از رسانه های اسپانیا قرار گرفته و حتی لوئیس انریکه نیز در نشست خبری خود اشتباه او را در رقم خوردن گل رئال متذکر شد.

همه چیز به 45 روز پیش(20 اکتبر) و جشن مربوط به کفش طلای لوئیس سوارز بر می گردد. در مراسم کفش طلا، اینیستا، مسی و بوسکتس حضور داشتند اما دیگر بازیکنان ترجیح دادند در ضیافت شام باشگاه به همین مناسب شرکت کنند.
 
تا قبل از 20 اکتبر، آردا توران در 11 بازی از 13 بازی بارسلونا و در 65 درصد دقایق به میدان رفته و 5 گل نیز به ثمر رسانده بود. او در برنامه های لوئیس انریکه، سرمربی بارسا نقش مهمی داشت؛ اما پس از آن جشن شبانه، آردا در 5 از 9 بازی بارسا به میدان رفته و درصد دقایق حضور او در زمین از 65 به 29 کاهش یافته است.



فردای جشن کفش طلای سوارز، لوئیس انریکه فهرست بازیکنانش برای مصاف با والنسیا را اعلام کرد که در آن نام آردا و رافینیا دیده نمی شد.
علت غیبت هر دو، مصدومیت عنوان شد؛ اما دیاریو اسپورت، نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا به نقل از منابع معتبر خود امروز گزارش داد که علت غیبت آردا در واقع تنبیه انضباطی بوده؛ چرا که وی در جشن شبانه، زیاده روی کرده بود. نوع حاص زندگی خصوصی آردا نیز مورد انتقاد سرمربی بارسا قرار دارد.
آردا به همین دلیل جایگاه خوب خود در ایده های انریکه را نیز از دست داده و به شدت دچار افت شده است.
دو روز پیش، خطای بی مورد او روی مارسو در ال کلاسیکو منجر به گل رئال شد؛ در حالیکه او از دقیقه 78 به زمین آمده بود و انریکه به وی توصیه کرده بود که بیرون محوطه به رئالی ها خطا ندهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.