سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : لیونل مسی و ماسکرانو 18 دقیقه با مرگ فاصله داشته اند !

کد خبر : 60156  |  زمان ارسال : چهارشنبه 17 آذر 1395
هواپیمای حامل بازیکنان تیم ملی آرژانتین به بوینس آیرس، تنها برای 18 دقیقه از سوخت کافی برخوردار بود و بروز هر گونه تاخیری در فرود می توانست به سقوطش منجر شود.

خبرگزاری فولیای برزیل شب گذشته فاش ساخت که 18 روز پیش، بازیکنان تیم ملی آرژانتین که پس از بازی با تیم ملی برزیل به بوینس آیرس بازمی گشتند، ممکن بود جان خود را از دست بدهند.
در واقع هواپیمای حامل ملی پوشان آرژانتین که مسی و ماسکرانو نیز بین آنها بودند، همان هواپیمایی بود که هفته گذشته در کلمبیا سقوط کرد و طی آن، 71 مسافر از جمله بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال چاپه کوئنزه جان خود را از دست دادند.

         
این خبرگزاری فاش ساخته است که پرواز ملی پوشان آرژانتین، 4 ساعت و 4 دقیقه به طول انجامید؛ در حالی که هواپیما تنها برای 18 دقیقه دیگر سوخت کافی در اختیار داشت. این هواپیما که متعلق به کمپانی «لامیا» است، هفته گذشته دقیقا به همین دلیل یعنی تمام شدن سوخت، در مدیین سقوط کرد و باعث مرگ بازیکنان چاپه کوئنزه شد.
خبرگزاری آسوشیتد پرس نیز در همین رابطه ادعا کرده است که فدراسیون فوتبال آرژانتین به دلیل ارزان تر بودن پروازهای کمپانی لامیا، هواپیمای این کمپانی را برای بازگرداندن ملی پوشانش اجاره کرده بود. ادعایی که با واکنش تند و منفی رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین روبه رو شده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.