پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مدافع بارسلونا راهی لیگ جزیره میشود !

کد خبر : 62907  |  زمان ارسال : چهارشنبه 4 اسفند 1395
شرایط نه چندان خوب ویدال در بارسا و خروج ایوانوویچ، باعث شده تا کونته به جذب مدافع اسپانیایی علاقمند باشد.

باشگاه چلسی که اخیرا برانیسلاو ایوانوویچ را به زنیت سن پترزبورگ فروخت؛ قصد دارد در تابستان آینده برای جذب الیکس ویدال، مدافع راست بارسلونا تلاش کند.

 

به گزارش as، چلسی با کونته فصلی رویایی را سپری می‌کند و ضمن ایجاد اختلاف هشت امتیازی با تیم دوم جدول و هموار کردن مسیر قهرمانی خود در لیگ برتر انگلیس، در جام حذفی نیز به یک چهارم نهایی راه پیدا کرده و در این مرحله باید به مصاف منچستریونایتد برود. حالا خبر می‌رسد کونته برای فصل آینده قصد تقویت تیمش را به خصوص در پست ایوانوویچ که اخیرا به زنیت پیوست دارد و برای این کار، علاقمند به جذب الیکس ویدال از بارسلوناست.

 

ویدالی که تا پیش از مصدومیت شدیدش از ناحیه مچ پا  که فصل را برای او به پایان رساند - نمایش‌های درخشانی ارايه داده بود و نبودش این روزها در بارسا حس می‌شود. بازیکنی که در تابستان 2015 و با قبول نیم فصل سکونشینی از سویا به بارسلونا پیوست و اگرچه فرصت زیادی به او نمی‌رسید اما در معدود بازی‌ها نیز ارزش‌هایش را نشان داد.

 

اگر چلسی رسما برای ویدال ابراز علاقه کند، احتمال فروش او بالا خواهد بود. چه بارسا به نظر می‌رسد در تابستان قصد خرید یک یا دو مدافع راست مطمئن را دارد و احتمالا به پیشنهادهای مالی خوب برای ویدال پاسخ مثبت خواهد داد. هرچند، آینده ویدال در نیوکمپ به ایده‌های مربی فصل بعد بارسا نیز بستگی خواهد داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.