پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه: پیغام برای مسی در لباس مبدل !

کد خبر : 62976  |  زمان ارسال : جمعه 6 اسفند 1395
لیونل مسی در روزهای پر از نگرانی اخیر لبخندی بر لب داشت!

اختصاصی بارسانیوز – ستاره 17 ساله باشگاه بارسلونا که توسط آرسنال، چلسی و منچستر یونایتد به شدت زیرنظر قرار دارد، با گل خیره کننده خود برای جوانان بارسلونا در دیدار مقابل دورتموند، توجهات رسانه ها را یک بار دیگر با لاماسیل جلب کرد.

 

به نظر می رسد که نامی جدید در بازیکنان هماهنگ با فلسفه بارسلونا وجود دارد چون جوردی امبولا هافبک تیم زیر 19 سال آبی اناری ها با حرکت و گل فوق العاده اش در دیدار یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان جوانان اروپا مقابل دورتموند، همه را به یاد لیونل مسی انداخت.

 

او که از میانه زمین و کناره های خط با از پیش رو برداشتن بازیکن مقابل خود و نفوذ به درون محوطه جریمه و با گام هایی همانند مس یبا یک ضربه دقیق توپ را به گوشه دروازه هدایت کرد، مرهمی بر درد بارسلونایی ها در روزهای اخیر بود تا بتوان همچنان به آینده امیدوار بود.

 

 

گابریل گارسیا مربی تیم جوانان بارسلونا گفت:

زمانی که شما بازیکنان با چنین کیفیت هایی دارید می توانید خود را برای چیزهای زیادی آماده کنید.

 

گل جوردی آنقدر جذاب بود که باشگاه بارسلونا در حساب رسمی توییتری خود با انشتار آن چنین پیغامی را به آلاماسیا بنویسد:

ما به کمک شما نیاز داریم!

 

این اقدام باشگاه، هجوم هواداران بارسلونا را نیز درپی داشت تا هرکدام نظرهای شخصی خودشان را برای امبولا بنویسند. یکی نوشت "مسی در لباس مبدل" و یکی دیگر نوشت "مسی، این تو بودی؟". نکته جالب آنجا بود که یکی از هواداران بارسلونا درد خود از تیم را اینگونه بروز داد:

ما به او مقابل پاریس سن ژرمن نیاز داریم

 

یکی دیگر از هواداران نیز با التماس پرسید:

آیا او می تواند جلوی پاریسی ها بازی کند؟

 

 

اگرچه که چنین قضاوت هایی هم اکنون خیلی زود است اما اگر امبولا نیمی از مسی نیز شود اتفاقی بسیار خوشحال کننده برای این باشگاه و هوادارانش خواهد بود که قطعا ترس به اتمام رسیدن دوران لیونل مسی و ورودی ناچیز لاماسیا به تیم اصلی را دارند.

 

با این حال، امبولا قطعا استعداد هیجان انگیزی برای باشگاه بارسلونا و هواداران است و او می تواند از فصل آینده به تیم B اضافه گردد. او مادری کاتالونیایی و پدری کنگویی دارد که از نظر جسمی قدرتمند و بازیکنی سریع است و به مانند تیری هانری جوان به نظر می رسد که در پست هافبک کناری یا وینگر بازی می کند.

 

امبولا که از 9 سالگی در بارسلونا حضور داشته، برای تیم ملی اسپانیا در رده های پایه نیز بازی کرده و در سال 2018 قراردادش با بارسلونا پایان می یابد که از همین رو باشگاه باتوجه به علاقه چلسی، آرسنال و یونایتد تصمیم به ارایه قرارداد جدید به او دارد اما آنچه که درنهایت برای هواداران اهمیت دارد این است که:

 

آیا او به مسی جدید باشگاه بارسلونا و اگرنه، به یک بازیکن ورودی درجه یک از آکادمی تبدیل خواهد شد؟

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.