پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه نقل و انتقالات : زمان خرید مدافع راست مشخص شد !

کد خبر : 63037  |  زمان ارسال : شنبه 7 اسفند 1395
بارسلونا میتواند مشکل خط دفاعی را تا قبل از بازی برگشت برابر پاری سن ژرمن حل کند . در همین حال موندو دپورتیوو زمان روشن شدن وضعیت خوانفران را اعلام کرد !

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا میتواند قبل از بازی برگشت برابر پاری سن ژرمن اقدام به خرید یک مدافع راست نماید !

 

ما نمیتوانیم سرجی روبرتو را به دلیل ضعف سرزنش کنیم . او هافبک است و از شروع فصل به عنوان مدافع راست در ترکیب قرار گرفت . 5 ماه گذشته و مشکلات حالا به خوبی احساس میشود .

 

 

بارسلونا در حال تصمیمگیری برای خوانفران

سرمربی کاتالان بارسلونا متاسفانه هیچ جایگزینی تا پایان فصل برای الیکس ویدال مصدوم ندارد . ورود یک دفاع راست حالا موضوع بحث مدیران بارسلونا است . با این وجود موندو دپورتیوو ادعا کرد تا روز دوشنبه وضعیت انتقال خوانفران به بارسلونا مشخص میشود . این بازیکن در تیم دپورتیوو لاکرونیا بازی میکند . او البته بازیکن سابق رئال مادرید نیز می باشد !

 

بارسلونا 8 مارس به مصاف پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا میرود . در بازی رفت کاتالان ها متحمل شکست سنگینی شدند و لزوم تقویت تیم احساس میشود !

 

Juanfran Deportivo de la Coruna

 

لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری امروز شنبه ی خود از پاسخگویی به سوالات در مورد وضعیت روحی تیم خودداری کرد و گفت در مورد مسائل داخل باشگاه صحبتی نمیکند .

 

در صورتی که بارسلونا اقدامی نکند فرصتی که برای خرید در اختیار باشگاه قرار گرفته است به اتمام خواهد رسید و باید تا انتهای فصل به سرجی روبرتو اعتماد کرد . البته در صورت مصدومیت روبرتو طی مدت باقی مانده ی فصل قطعا مشکلات دو چندان خواهد شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.