پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سمپائولی: نیمکت بارسلونا؟ ؛ جانم را هم می دهم!

کد خبر : 63258  |  زمان ارسال : جمعه 13 اسفند 1395
خورخه سمپائولی سرمربی سویا و جدی ترین گزینه هدایت بارسلونا مستقیما به عبارت بارسلونا پاسخ داد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش وب سایت گل، خورخه سمپائولی سرمربی سویا پس از پیروزی شب گذشته تیمش مقابل بیلبائو با نتیجه 1-0 به عنوان جدی ترین گزینه هدایت بارسلونا از سوی رسانه ها و کارشناسان مستقیما با سوال نشستن روی نیمکت بارسلونا مواجه شد و به ان پاسخ داد.

 

سمپائولی که در کنفرانس قبل از بازی نیز درخصوص تمدید با سویا مورد سوال قرار گرفته بود و پاسخ داد که در حال حاضر باید روی بازی با بیلبائو تمرکز کنند و صحبت برایمذاکرات زیاد است، پس از بازی نیز درخصوص بارسلونا پاسخ داد.

 

 

سمپائولی که در کنفرانس قبل از بازی اعلام کرده بود که سویا هیچ جلسه رسمی برای تمدید قرارداد را با او ترتیب نداده، درخصوص هدایت آبی اناری ها برای فصل آینده گفت:

بارسلونا؟ این سوال شما پاسخی ندارد چون اصلا چنین چیزی وجود ندارد. من هیچ ایده و صحبتی درخصوص چیزهایی که گفته می شود ندارم. در این مقطع از فصل صحبت درخصوص کاندداها هیچ معنایی ندارد.من تا پای مرگ با این پروژه سویا همراهم. ما هنوز با نمایندان باشگاه برای بیان پروژه های آینده درون باشگاهی سویا صحبتی انجام نداده ایم (تمدید قرارداد با سویا) ولی مطمئن باشید که قصد انجام این کار وجود دارد.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.