پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

محرمانه فوری : تصمیم جدید مسی برای آینده اش !

کد خبر : 63647  |  زمان ارسال : شنبه 21 اسفند 1395
موندو دپورتیوو در گزارشی محرمانه از دستمزد جدید مسی پرده برداشت !

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا چهارشنبه شب هفته ی گذشته موفق شد با شکست سنگین پاری سن ژرمن به مرحله ی 1/4 نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند .

 

لیونل مسی مانند همیشه نقش مهمی در قدرت انریکه ایفا کرد . اما مسی هنوز قراردادش را تمدید نکرده است . موندو دپورتیوو اقدام به انتشار گزارش محرمانه ی جدیدی کرد .

 

بر ااساس این گزارش محرمانه که توسط رسانه ی کاتالان منتشر شده است  این احتمال وجود دارد که لیونل مسی تمایل خود را به ماندن در بارسلونا به صورت مستقیم به جوزپ ماریا بارتومئو اعلام کرده است و حالا رئیس بارسلونا و پدر مسی دیگر بر روی جزئیات در ملاقات های خود مذاکره میکنند .

 

لیونل مسی - lionel messi

 

دستمزد مسی چقدر خواهد بود ؟

نباید فراموش کرد که بازار نقل و انتقالات فوتبال الان دچار یک تورم عجیب است . مسی در حال حاضر دستمزدی نمیگیرد که شایسته ی بزرگترین فوتبالیست تاریخ است . در این زمان بازیکنانی از مسی دستمزد بیشتری دریافت میکنند که عادلانه نیست !

 

بر همین اساس صحبت از پرداخت دستمزد 40 میلیونی به مسی است . اما باید در نظر بگیرید هیچ یک از بازیکنان در سطح مسی نیستند و آنهایی که در آینده می آیند نزدیک به او نخواهند بود . بنابراین بارسلونا برای ادامه ی ماندن مسی چاره ای جز انطباق با شرایط بازار و پرداخت دستمزد مسی بر اساس آن ندارد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.