پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: آینده سمپائولی تکذیب شد !

کد خبر : 63890  |  زمان ارسال : پنجشنبه 26 اسفند 1395
در تازه ترین گزارش، خبر جدیدی از وضعیت خورخه سمپائولی منتشر شده است.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش روز گذشته رادیو کاتالونیا (اینجا) که یکی بزرگ ترین و مورد توجه ترین خبرهای دنیای فوتبال مبنی بر عدم حضور خورخه سمپائولی روی نیمکت بارسلونا بود که پس از اعلام تمدید قطعی خورخه سمپائولی با سویا توسط رئیس این باشگاه منتشر شده، هم اکنون این خبر تکذیب شده است.

 

طبق گزارش ESPN با اعلام گزارش رسیده از منابع نزدیک به سمپائولی و باشگاه بارسلونا، مذاکره مدیران بارسلونا با خورخه سمپائولی در حال پیش رفتن است به صورتی که خبر رادیو کاتالونیا را رسما تکذیب کرد و اعلام نمود که علی رغم اینکه در حال حاضر اظهار نظر درخصوص مربی بارسلونا بسیار زود است ولی مدیران بارسلونا و همچنین خورخه سمپائولی علاقه مند به همکاری می باشند.

 

 

پس از اینکه با اعلام جدایی انریکه از بارسلونا، تمام رسانه های کاتالونیای خبر از جانشینی سمپائولی به جای انریکه دادند، سویا با روندی نزولی در نتیجه گیری بابت دو تساوی در لالیگا و حذف از لیگ قهرمانان مواجه گشت تا هم اکنون شرایط خروج این سرمربی از سویا با امضا نکردن تمدید قرارداد یمساله اش در صورت پرداخت بند آزاد سازی 3.5 میلیون یورویی، راهی بارسلونا گردد.

 

با این حال، رادیو کاتالونیا رسما حضور سمپائولی را در لیست مدیران باشگاه با استناد به حضور یک بارسلونایی سابق روی نیمکت تکذیب کرده است.

 

ESPN اینگونه گزارش داد که این خبر توسط منابع نزدیک به آن ها اطلاع داده شده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.