پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بیرین از بازگشت به بارسلونا استقبال خواهد کرد

کد خبر : 64410  |  زمان ارسال : جمعه 11 فروردین 1396
بیرین هیچ گونه دلخوری بابت نحوه جدایی‌اش از بارسا ندارد و پیشنهاد جدی کاتالان‌ها را خواهد پذیرفت.

هکتور بیرین، مدافع راست اسپانیایی و ملی‌پوش آرسنال که اصلی‌ترین گزینه بارسلونا برای تقویت خط دفاعی‌اش به شمار می‌رود، مایل است تا در صورت پیشنهاد جدی آبی‌اناری‌ها به خانه برگردد.

 

به گزارش mundodeportivo، از آنجا که با تصمیم کادر و مدیریت فنی باشگاه روبرتو از فصل آینده به پست همیشگی‌اش بازخواهد گشت، بارسا در تابستان یک مدافع راست تخصصی به خدمت خواهد گرفت و این تقریبا قطعی‌ست. در میان گزینه‌های فراوان موجود هم تمامی شواهد حاکی از آن است که هکتور بیرین در اولویت قرار دارد. مدافعی با پیشینه بازی در لاماسیا که در 16 سالگی و با دلخوری بارسا را ترک کرد و به آرسنال پیوست. حالا و پس از چهار سال بارسلونا در جستجوی بازیکن سابق خود است.

 

در این راه بیرین علی‌رغم گفته‌ها مشکلی بابت بازگشت به خانه ندارد و هرگز بابت نحوه جدایی‌اش از باشگاه کینه‌ای به دل نگرفته است چون درک می‌کند آن زمان به هیچ عنوان فرصتی برای بازی به او نمی‌رسید و جدایی تنها راه حل بود. بنابراین اگر بارسلونا رسما برای جذب او با آرسنال تماس بگیرد، مشتاقانه پیشنهاد بازگشت را خواهد پذیرفت. بیرین می‌داند که انتخاب اول بارسلوناست.

 

رابرت فرناندز، مدیرورزشی باشگاه یک سال پیش و اخیرا با مدیربرنامه‌های این بازیکن تماس گرفته و به آنها اطمینان داده که هیچ تغییری در تصمیم آبی اناری‌ها به وجود نیامده و بیرین کماکان گزینه اول است. بیرین در آرسنال هیچ مشکلی ندارد و اگر به بارسلونا بازگشت تنها به خاطر خود بارسلونا خواهد بود. رابطه فوق العاده او با ونگر بر همه آشکار است. کسی که به بیرین وعده داد طی سه سال به تیم اول برسد و به قولش عمل کرد.

 

این انتقال البته به این راحتی‌‌ها هم نخواهد بود. چیزی به نام بند بازخرید در قرارداد بیرین وجود ندارد و قیمت درخواستی آرسنال نیز نسبت به گذشته که 40 میلیون یورو بود، طبعا افزایش پیدا کرده است. به جز بارسا، منچسترسیتی هم به شدت خواهان جذب بیرین است. اگرچه توپچی‌ها ترجیح می‌دهند اگر بنا به فروش مدافعشان باشد، آن را به آبی اناری‌ها و نه به رقیب مستقیم‌شان بفروشند. باید دید بالاخره جای خالی دنی آلوز در بارسلونا پر خواهد شد یا نه.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.