پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : مونچی خواهان جذب هافبک بارسا شد

کد خبر : 66544  |  زمان ارسال : سه شنبه 9 خرداد 1396
آس رم خواهان جذب رافینیا است .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش Koora ، آس رم خواهان رافینیا است .

 

در این فصل از رقابت های سری آ ایتالیا تیم رم موفق شد کار خودش را به عنوان نایب قهرمان تمام کند و سهمیه اروپایی رو به طور مستقیم بدست آورد . با تمام شدن فصل حالا کار مدیر ورزشی جدید باشگاه آس رم یعنی مونچی شروع شده است .

 

مونچی در پست مدیر ورزشی از بهترین های جهان است . او در این سال چند که در باشگاه سویا فعالیت داشته بود خرید های موفقی داشت و توانست وضعیت اقتصادی باشگاه را به طور چشمگیری بهتر کند حالا او میخواهد انقلاب جدیدی در باشگاه آس رم ایجاد کند .

 

https://static.barcanews.org/images/news/139512/thumbnail/thumbs_570/1231411%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%A71489412031.jpg

 

مونچی برای تقویت خط هافبک آس رم میخواهد رافینیا آلکانتارا را استخدام کند . کار رم برای جذب این هافبک برزیلی آسان نیست زیرا لیورپول نیز خواهان هافبک با استعداد بارسلونا است مونچی میخواهد به طور مستقیم با رافینیا صحبت کند .

 

هافبک برزیلی در ترکیب اصلی باشگاه بارسلونا جایگاه ثابتی ندارد و حالا با خروج انریکه نیز آینده وی در خطر است . والورده هنوز تصمیم خاصی در مورد آینده رافینیا نگرفته است اما رافینیا خواهان بیشتر بازی کردن و دعوت شدن به تیم ملی برزیل برای جام جهانی است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.