پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : لیست خروج بارسلونا مشخص شد . 4 بازیکن میروند !

کد خبر : 66557  |  زمان ارسال : سه شنبه 9 خرداد 1396
فقط ارنستو والورده میتواند از خروج آردا توران و جرمی متیو جلوگیری کند !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش اسپورت , برنامه ریزی بارسلونا برای فصل 2017/18 در جریان است . ارنستو والورده به عنوان سرمربی 2 فصل آینده ( با گزینه ای اختیاری برای سال سوم ) تایید شده است و این به معنای آن است که در هفته های آینده باشگاه کار تنظیم تیم فصل بعد را آغاز میکند .

 

نقل و انتقالات بارسلونا

 

حالا یک " عملیات خروج " در جریان است و بازیکنانی که طی فصل گذشته انتظارات را برآورده نکردند از بارسلونا خداحافظی خواهند کرد .

 

از میان نام 4 بازیکن مطرح شده ما در حال صحبت در مورد جرمی متیو و آردا توران در کنار صحبت در مورد لوکاس دینیه و رافینیا هستیم !

 

جرمی متیو : تصمیم با والورده !

زمان لوئیس انریکه مورد لطف زیادی قرار گرفت اما مصدومیت باعث شد نیمی از بازی با یوونتوس را از دست دهد و بعد از آن نیز بازی نکرد تا فصل را با مصدومیت به پایان ببرد .

 

جرمی متیو

 

بارسلونا 3 تابستان پیش برای او 20 میلیون یورو پرداخت کرد و هنوز 1 سال به اتمام قراردادش باقی مانده است اما همه چیز نشان میدهد که این قرارداد کامل نمیشود مگر اینکه ارنستو والورده تصمیم به ماندن متیو بگیرد . الان فقط والورده میتواند آینده متیو در بارسلونا را حفظ کند !

 

آردا توران : خداحافظی ؟

آردا توران با بارسلونا قهرمانی در کوپا دل ری مقابل آلاوز را جشن گرفت . هافبک ملی پوش با این حال نقش ثانویه ایفا کرد و مشارکت او نیز در پایان فصل کاهش داشت .

 

آردا توران

 

توران تا سال 2020 با بارسلونا قرارداد دارد . او به مدیر گفته است که میخواهد در نیوکمپ بماند اما ممکن است این نظر تغییر کند چرا که او پیشنهادات زیادی از باشگاه های اروپایی دارد . والورده حرف آخر را در مورد توران میزند اما به احتمال زیاد او از بارسلونا خواهد رفت .

 

لوکاس دینیه

دینیه همواره تمایل خود را به ماندن در بارسلونا برای سپری کردن فصل دوم نشان داده است و آخرین بار همین ماه پیش بود . نقش او کاهش یافته است . واقعیت این است که بارسلونا بدنبال مدافع چپ دیگری است . ابتدا تئو هرناندز را برای خرید انتخاب نمود که به رئال مادرید رفت و این نشان میدهد بارسلونا آماده میشود تا به دینیه اجازه خروج دهد .

 

 

این درحالیست که دینیه نمیخواهد بارسلونا را ترک کند . یک سال به جام جهانی باقی مانده و او میخواهد خودش را اثبات کند . او پیش از بارسلونا در لیل , پاری سن ژرمن و رم بازی کرده است .

 

رافینیا

اگر خروج بازیکنی میتوانست لوئیس انریکه را تحت تاثیر قرار دهد آن بازیکن رافینیا بود . مربی سابق بارسلونا یکی از بزرگترین حامیان این هافبک جوان بود . پدر رافینیا یعنی مازینهو اخیرا گفته است که رافینیا نیاز به بازی بیشتری دارد تا در جام جهانی 2018 روسیه بازی کند .


 

رافینیا تا سال 2020 قرارداد دارد و بند خروج او 75 میلیون یورو است اما بارسلونا آماده مذاکره می باشد . یوونتوس , رم و لیورپول آماده خرید رافینیا هستند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.