سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فاش شد : تلاش 4 باشگاه بزرگ برای دزدیدن مروارید بارسلونا !

کد خبر : 66779  |  زمان ارسال : دوشنبه 15 خرداد 1396
بارسلونا در تلاش است تا مهاجم جوان را حفظ کند !

اختصاصی بارسا نیوز - بر اساس گزارش موندو دپورتیوو , مروارید تیم جوانان بارسلونا با پیشنهادات وسوسه انگیز زیادی از جانب باشگاه های بزرگ اروپا مواجه شده است .

 

 

باشگاه بارسلونا در مقابل این پیشنهادات در تلاش است تا قرارداد این بازیکن را تا سال 2019 تمدید کند . باشگاه بارسلونا بند خروج جوردی امبولا را 3 میلیون یورو قرارداده است اما مشکل اینجاست که تعدادی باشگاه حاضر به پرداخت این مبلغ شده اند . بهترین پیشنهاد برای این بازیکن از جانب باشگاه موناکو ارائه شده است که حتی آنها با این بازیکن مستقیما تماس گرفته اند و علاقه ی خود را ابراز کردند .

 

علاوه بر موناکو باشگاه های بورسیا دورتموند و بنفیکا نیز به دنبال خرید امبولا هستند . باشگاه رن که سال گذشته عثمان دمبله را به دورتموند فروخت به این ستاره جوان بارسلونا به عنوان جانشین دمبله فکر میکند .

 

Jordi Mboula

 

امروز بارسلونا بیش از هر زمان دیگری در خطر از دست دادن جوردی امبولا است . بارسلونا تصمیم دارد تا مذاکره کند . مذاکرات پیشرفت داشته اما به خوبی پیش نمیرود .

 

بارسلونا هم در سطح مالی و هم ورزشی سعی میکند با پیشنهادات جذاب امبولا را حفظ کند . البته مهاجم تصمیم به ترک کرده است و امروز RAC1 این مساله را فاش کرد . بنابراین بهترین کار برای بارسلونا این است که مذاکره  و یک بند برای بازخرید در قرارداد او گنجانده شود .

 

گفته میشود باشگاه های موناکو , بنفیکا و دورتموند به این بازیکن 18 ساله پیشنهاد کرده اند تا در تیم اصلی ( اول ) آنها بازی کند . این باعث وسوسه شدن امبولا شده است چرا که اگر در بارسلونا بماند سال ها طول خواهد کشید تا بتواند وارد تیم اصلی شود .

 

Jordi Mboula

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.