پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات: آرسنال جان بارسلونا را خواهد گرفت !

کد خبر : 66842  |  زمان ارسال : پنجشنبه 18 خرداد 1396
بارسلونا آماده است تا روند انتقال هکتور بلرین را پیش ببرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، باشگاه بارسلونا قصد دارد تا پس از اعلام رضایت هکتور بلرین برای بازگشت به نیوکمپ، گام بعدی را با ارائه پیشنهاد اولیه بردارد که به این معنی باشد که مدیران بارسلونا به ویژه رابرت فرناندز باید پای مذاکره با باشگاه لندنی بنشینند که طبق گزارش اسکای به دلیل تمدید قرارداد بلند مدت ب بلرین اجازه خروج نخواهند داد.

 

طبق گزارش اسپورت، بارسلونا با پیشنهاد اولیه را به باشگاه آرسنال ارئه دهد که قطعا پیشنهادی نزدیک به 40 میلیون یورو به عنوان پیشنهاد اولیه یک خودکشی برای باشگاه می باشد چون توپچی ها در این صورت مبلغ را تا 60 میلیون یورو افزایش خواهند داد. به همین دلیل بارسلونا پیشنهاد کمتری را ارائه خواهد کرد.

 

بنابراین تعجب انگیز نخواهد بود که پیشنهاد اولیه بارسلونا 25 میلیون یورو باشد چون مشخص است که توپچی ها مبلغ بیشتری را درخواست خواهند کرد و این روش فروش بازیکن ایوان گازیدیس مدیر ورزشی باشگاه آرسنال می باشد کسی که به سختی در مذاکراتر وی مبلغ به توافق می رسد و از سوی دیگر برای بارسلونا نیز در رقم زدن این انتقال رائول سانلهی چهره کلیدی برای مذاکرات خواهد بود.

 

در تیم آرسنال این آرسن ونگر است که در حوزه ورزشی یعنی تصمیم نهایی برای خریدو فروش را می گیرد و رائول بخش اقتصادی معاملات را عهده دار است. این شیوه در باشگاه آرسنال از سال 2008 تاکنون وجود داشته است.

 

بنابراین ونگر زمانی عقیده خود را در مورد بلرین بروز خواهد داد که با اولین پیشنهاد بارسلونا مواجه گردد تا همه تکلیف خود را درخصوص بلرین بدانند. پس از ارائه پیشنهاد خواهد بود که ونگر بر اساس کاستی ها و سرمایه های موجود در تیم خود با درنظر گرفتن مبلغ فروش تصمیم خواهد گرفت.

 

بلرین چکار می کند؟

 

قطعا هکتور بلرین نیز تا زمان ارائه نشدن اولین پیشنهاد توسط بارسلونا با ونگر صحبت نخواهد کردکسی که خود را برای رقابت های قهرمانی زیر 21 ساله هایاروپا اماده می کندو روی این بازی ها متمرکز است.

 

بارسلونا می داند !

 

بارسلونا می داند که انتقال بلرین زمان خواهد بود چون این شیوه باشگاه آرسنال است. امضای سسک فابرگاس برای بازگشت به بارسلونا پس از 300 نامه رسمی رد و بدل شده صورت گرفت با پیشنهادات متعددی که مداوم رد شد.

 

تاریخ تکرار می شود؟

بنابراین باتوجه به بودجه ای که بارسلونا دارد، قطعا آبی اناری هاب ه یک باره پیشنهاد عظیمی را برای بلرین باتوجه به سیستم آرسنال ارائه نخواهند کرد و این انتقال انتظار می رود که پس از رد شدن چند پیشنهاد تایید گردد و قطعا زمان خواهد برد.

 

بنابراین جان هواداران بارسلونا درخواهد آمد !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.