پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سوال روز : پایان راه MSN ؟

کد خبر : 68710  |  زمان ارسال : دوشنبه 9 مرداد 1396
ستاره آرژانتینی بارسلونا در جریان پیروزی مقابل رئال مادرید در میامی ، نمایشی عالی از خود نشان داد و این پرسش را به وجود آورد که آیا در صورت خروج نیمار ، می‌ تواند بیشتر بار حملات تیم را به دوش بکشد ؟! در این خبر ، به وضعیت خط حمله بارسا پس از حضور نیمار در پاریس سنت ژرمن اشاره می‌کنیم .

اختصاصی بارسانیوز - با توجه به این که احتمال خروج نیمار در چند روز اخیر قوت گرفته است، به نظر می‌رسد که این ستاره برزیلی بسیار به انتقال به پاریس سنت ژرمن نزدیک شده است؛ اما فراموش نکنید که بارسلونا همیشه لیونل مسی را در اختیار دارد که وقتی در بهترین فرمش قرار داشته باشد، کاتالان‌ها می‌توانند با هر تیمی رقابت کنند.

 

هر کسی در بارسلونا خواستار ادامه حضور نیمار در این تیم است . نیمار 25 ساله دوست بسیاری از اعضای تیم و بدون شک در حال حاضر یکی از سه بازیکن برتر جهان است ؛ اما باید خاطر نشان کرد که در صورت ترک وی ، مسئله غم انگیزی وجود نخواهد داشت .

 

نیمار در ال کلاسیکو ی میامی در ترکیب اصلی حضور داشت و در این بازی مثل بازی‌ های قبل به نمایش خوبش در جام بین المللی قهرمانان ادامه داد . ستاره برزیلی موقعیت گلزنی ایوان راکیتیچ را مهیا ساخت و روی گل برتری بارسا ، جرارد پیکه را در موقعیت گلزنی قرار داد و پایه گذار شانس‌های گلزنی زیادی مقابل رئال مادرید  بود .

 

 

اما با این وجود ، این مسی بود که کنترل بازی را در اختیار داشت . ستاره بارسلونا که 5 عنوان بهترین بازیکن جهان را در کارنامه دارد ، خیلی زود بارسا را 1-0 پیش انداخت و در ادامه با پاس‌ های خیره کننده‌ اش بازیکن اصلی زمین بود . نیمار هم تعدادی موقعیت را از دست داد ؛ البته این موضوع در بازی‌ های دوستانه چندان مهم نیست .



آن چیزی که اکنون حائز اهمیت است ، تقابل بعدی دو تیم بارسا و رئال در سوپرکاپ اسپانیا ست و شاید تا آن موقع نیمار تیم را ترک کرده باشد . در حقیقت ، ال کلاسیکوی شنبه در میامی شاید آخرین حضور اعضای مثلث MSN  که از نظر لوچو بهترین مثلث تاریخ فوتبال توصیف هستند  در کنار یکدیگر بوده باشد.



سوارز پیش از این در کنفرانس مطبوعاتی عنوان کرده بود :  مایه تأسف خواهد بود اگر او بارسلونا را ترک کند . اگر او از تیم برود ، علاقه ما نسبت به وی تغییر نخواهد کرد . همگی می‌خواهیم که نیمار بماند . او یکی از سه بازیکنان برتر جهان است و ما نیاز داریم که از بازی او کنار خودمان لذت ببریم .

 

با این وجود ، باید بپذیریم که به خاطر درخشش مثلث MSN طی چند فصل اخیر، بارسلونا تعادل را در تیمش به خصوص در خط هافبک از دست داده است؛ خط هافبکی که پیش از حضور نیمار در سال 2013، آبی و اناری‌ها را بسیار خاص و متمایز کرده بود. مبلغ 222 میلیون یورویی که پاریسی‌ها می‌خواهند برای نیمار پرداخت کنند (به علاوه احتمال حضور یک بازیکن از این تیم در بارسا) به کاتالان‌ها اجازه می‌دهد که این مشکل را زیر نظر ارنستو والورده، سرمربی با دانش و تاکتیکی خود حل کنند و این بدان معناست که باشگاه می‌تواند با باقی مانده این بودجه، کیفیت را به ترکیب اصلی خود بیاورد.

 

http://images.performgroup.com/di/library/GOAL/61/b1/hd-neymar-barcelona_1mep7c8c1td3c1wpw393ns64tu.jpg?t=-1845915283

 

اگرچه یک بازی دوستانه پیش فصل محکی جدی برای تیم نخواهد بود ، اما این ال کلاسیکو کاملا مشابه دو تقابل قبلی دو تیم در لالیگا بود . با این که آبی و اناری‌ها در هر دو بازی تیم برتر میدان بودند ، اما قدرت تیمی بهتر تیم زین الدین زیدان ، سفیدپوشان رئال را به عنوان قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان در پایان فصل رساند .



بارسا در میامی شانس گلزنی بیشتری داشت ، اما کاتالان‌ها در طول یک فصل طولانی به تیمی قدرتمند نیاز دارند که بتوانند با حریفان متعدد به رقابت بپردازند . در هر صورت ، با وجود مسی ، آن‌ها تواناتر از رقیب سنتی خود برای کسب جام به نظر می‌رسند .



والورده پس از بازی مقابل رئال گفته بود : من از مسی و همه بازیکنان بهترین فرم و عملکرد را انتظار دارم ، اما مسی بازیکن خارق العاده‌ای است و در بدترین شرایطش بازهم موثر است و هدف ما در این فصل قهرمانی در همه جام هاست ، و امیدوارم که با حضور نیمار اتفاق بیفتد .
 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.