پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

علاقه امباپه برای گرفتن جای نیمار در بارسلونا !

کد خبر : 68884  |  زمان ارسال : جمعه 13 مرداد 1396
کیلیان امباپه با رفتن نیمار شرایط را مناسب میداند !

اختصاصی بارسا نیوز - استعداد موناکو اعتقاد دارد با خروج نیمار مسیر برای او فراهم شده است و میخواهد قبل از دمبله جایگاه نیمار را بگیرد !

 

موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد کیلیان امباپه میخواهد جایگاه نیمار را بدست بیاورد و دوست دارد در بارسلونا بازی کند . بارسلونا روابط بسیار خوبی با موناکو دارد و فروش نیمار به قیمت 222 میلیون یورو پول زیادی در اختیار بارسلونا قرار داده است به طوری که میتواند برای خرید او 180 میلیون یورو هزینه کند .

 

امباپه تصمیم دارد تابستان موناکو را ترک کند اما قیمت او بالاست .

 

او تنها 18 سال دارد . درست است که نزدیک بود پیشنهاد رئال مادرید را قبول کند اما با گذشت زمان فلورنتینو پرز نتوانست به وعده خود عمل کند . امباپه میخواهد در ترکیب اصلی باشد و خواسته ی او فروش یکی از اعضای مثلث خط حمله رئال مادرید بود که تاکنون محقق نشده است .

 

فرصت جدید

پس از خروج نیمار حالا کیلیان امباپه شرایط را مناسب میداند . رسانه ها معقد هستند که رابرت فرناندز مدیر ورزشی بارسلونا به عثمان دمبله علاقه دارد اما نباید از کیلیان امباپه نیز صرف نظر کرد .

 

شرطبندی رسانه ها

رسانه ها شانس پیوستن امباپه را به بارسلونا بیشتر از بقیه میدانند . با این انتقال او در کنار مسی و سوارز مثلث جدیدی را تشکیل خواهند داد . البته با خرید امباپه پول زیادی برای بارسلونا باقی نمی ماند و شاید یکی از دلایلی که بارسلونا علاقه مند است کوتینیو و عثمان دمبله را خریداری کند قیمت پایین تر آنهاست .

 

اما آخرین حرف را ارنستو والورده خواهد زد !
 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.