پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

5 بازیکن در لیست خرید بارسلونا برای تقویت خط حمله و هافبک !

کد خبر : 68889  |  زمان ارسال : جمعه 13 مرداد 1396
گزارش مارکا از وضعیت نقل و انتقالات بارسلونا پس از خروج نیمار !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش مارکا , نیمار دیگر خبر قدیمی محسوب میشود . بازیکن برزیلی بارسلونا را ترک کرد و 222 میلیون یورو به خزانه بارسلونا واریز شد . باشگاه بارسلونا حالا به دنبال سرمایه گزاری با این پول است .

 

 

پائولو دیبالا

بارسلونا برای ادامه خط حمله خود نیازمند بازیکنان بزرگ است . بهترین گزینه پائولو دیبالا می باشد . الگوی او لیونل مسی است و میتوانند در کنار یکدیگر لحظات خوبی را به اشتراک بگذارند . البته مشکل این است که او نمیتواند مانند نیمار سمت چپ را پوشش دهد و این یک مشکل برای ارنستو والورده است .

 

کیلیان امباپه

بارسلونا اگر او را خریداری کند ضربه بزرگی زده است . رئال مادرید به دنبال خرید این ستاره جوان است و بارسلونا به دنبال سرقت این جواهر بزرگ فوتبال از دستان رئال مادرید است . البته با خرید این بازیکن بارسلونا تقریبا تمام پول فروش نیمار را از دست میدهد . قیمت او تا 190 میلیون یورو میرسد !

 

عثمان دمبله

بارسلونا در اوایل تابستان به دنبال خرید او بود . الان شرایط متفاوت است . این بازیکن 20 ساله یک گزینه ایده آل برای زمان حال و آینده است و میتواند جای نیمار را بگیرد .

 

گزینه های خط میانی

با 222 میلیون یورو بارسلونا علاوه بر یک مهاجم میتواند خط هافبک را هم تقویت کند . وراتی در اولویت خرید بارسلونا بود اما به نظر نمیرسد پاری سن ژرمن حاضر به فروش این بازیکن باشد و زمانی که وراتی نماینده اش را به مینو رایولا تغییر داد یک عمل منفی تلقی میشود .

 

کوتینیو و پائولینیو هر 2 برزیلی هستند که مورد علاقه بارسلونا برای تقویت خط میانی می باشند . قیمت اولی نزدیک به 100 میلیون و دومی به 40 میلیون میرسد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.