پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پدر نیمار : پسرم نمیخواهد جایگزین مسی شود !

کد خبر : 68925  |  زمان ارسال : شنبه 14 مرداد 1396
پدر نیمار

اختصاصی بارسا نیوز - پدر نیمار گفت نمیخواست پسرش بارسلونا را ترک کند .

 

پدر نیمار گفت :

من در بارسلونا بودم و تلاش کردم او را متقاعد کنم بماند . من در نهایت نظرم را تغییر دادم چون این تصمیم نیمار بود . این ( پی اس جی ) جایی بود که او آرزوی رفتن به آن را داشت . او میخواست چالش جدیدی را تجربه کند و اکنون سرنوشتش را دنبال میکند . فکر میکنم او شجاعت زیادی از خود نشان داد . او حق انتخاب این را داشت .

 

او چندین احساس مختلف داشت اما مجبور بود تغییر کند . این تصمیم دشواری بود . نیمار نمیخواست روشنایی برتر باشد ( در بارسلونا ) . بارسلونا یکی دارد ( مسی ) . نیمار نه تنها مسی را دوست داشت و به او احترام میگذاشت بلکه مسی بت او بود . همه میگویند که او باید جایگزین ( مسی ) شود . او نمیخواست جایگزین او ( مسی ) باشد . نیمار باید راه خودش را برود و چالشی در پیش روی اوست . برای لئو یا نیمار عادلانه نبود .

 

من فکر میکنم پسرم تا الان خوب کار کرده است . من فکر میکنم احترام زیادی ( به مسی ) نشان داد ولی الان باید راه خودش را برود . او میتواند به هر باشگاهی برود و یک روشنایی برتر باشد ... البته نه اینکه بخواهد شماره 1 باشد . او در بارسلونا خوشحال بود و به خاطر تمام کارهایش بارسلونا افتخار میکرد . وقتی از تیم خارج میشود مردم تمام کارهای او را فراموش میکنند .

نیمار و مسی

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.