پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رئال مادرید عواقب نبودن نیمار را برای مسی آشکار کرد !

کد خبر : 69652  |  زمان ارسال : دوشنبه 30 مرداد 1396
هدیه ای مسموم که رفتن نیمار در اختیار رئال مادرید قرار داد و مسی هدف قرار گرفت !

اختصاصی بارسا نیوز - شکست پذیر بودن بارسلونا در بازی با رئال مادرید موجب نگرانی تازه ای برای لیونل مسی است و همچنین این حقیقت که نیمار حالا در پاری سن ژرمن بازی میکند .

 

آیا لیونل مسی متوجه این مشکل با حریفان شده است ؟ در واقع بله . حقیقت این است که تیم ها متوجه شده اند کافی است که نگذارند توپ به مسی برسد تا او نیز نتواند موقعیت خطرناکی ایجاد کند و یا حتی بیشتر !

 

مسی , نبودن نیمار را حس میکند !

زمانی که نیمار بود این مشکل چندان مشخص نشد . بازیکنان حریف در گذشته به مسی و نیمار فشار شدیدی وارد میکردند ( فشار تقسیم میشد ) . مارکا در آنالیزی مدعی شد که رئال مادرید در سوپرکاپ های اخیر لیونل مسی را هدف قرار داد . بنابراین آنها فقط لازم بود تا دقیقه آخر جلوی لمس توپ توسط لیونل مسی را بگیرند . این بزرگ و ناراحت کننده است !

 

همانطور که مسی در زمان مارتینو و حتی قبل از آن او در رختکن احساس تنهایی  میکرد حالا نیز چنین احساسی دارد . یکی دیگر از نتایج خروج نیمار این است که مسی مجبور است برای دریافت توپ عقب تر برود و اینگونه از محوطه دور میشود و بارسلونا نمیتواند به این شکل کار کند زیرا بازیکن آرژانتینی عادت دارد تا تلاش هایش را برای خروج از قفس در زمان مناسب در یک بازی انجام دهد و حالا این غیرممکن است .

 

لیونل مسی در بازی اول 3 بار توپ را به تیرک دروازه بتیس زد اما هیچ گلی به نام او ثبت نشد . در بازی های جدی تر این مورد میتواند خودش را بیشتر نشان دهد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.