پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دمبله : من جایگزین نیمار نیستم !

کد خبر : 69941  |  زمان ارسال : دوشنبه 6 شهریور 1396
بخشی از صحبت های دمبله در کنفرانس امروز

اختصاصی بارسا نیوز - عثمان دمبله میگوید برای جایگزینی نیمار به بارسلونا نیامده است !

 

دمبله گفت :

یکی از رویا های من بازی در بارسلونا بود . من خیلی خوشحالم که اینجا هستم . هدف من در تیم به خوبی مشخص است و میخواهیم عناوین مختلف را کسب کنم که متناسب با باشگاه است .

 

من بسیار خوشحالم که در بهترین باشگاه جهان با بهترین بازیکنان جهان بازی میکنم و میتوانl از بهترین بازیکنان جهان مانند مسی و سوارز یاد بگیرم . از وقتی که 8 ساله بودم بازی های بارسلونا را تماشا میکنم و آن تبدیل به آرزوی من شد . آنها بسیاری از جام ها را برنده شدند , لیگ قهرمانان و لالیگا و چیزهای دیگر و من آن را دوست داشتم .

 

دمبله در ادامه افزود :

من هیچ فشاری روی خودم احساس نمیکنم . انتقال من در این بازار کمی دیوانه وار بود اما من اینجا هستم تا کار خوبی در زمین انجام دهم و به تیم کمک کنم .

 

من در اینجا فشار را احساس نمیکنم . در واقع بیشتر از فشار , برای من اینجا لذت بخش است . بین من و نیمار تفاوت زیادی وجود دارد . نیمار یکی از بهترین بازیکنان جهان است , من خیلی جوان هستم . من روز به روز بهتر میشوم و تلاش میکنم تا رشد و پیشرفت کنم .

 

من اینجا نیستم تا جایگزین نیمار باشم , آنها به یک بازیکن در این پست نیاز داشتند و با من تماس گرفتند و من همه کاری برای این باشگاه انجام میدهم . من 20 ساله هستم , باید یاد بگیرم و همین دلیلی است که من در این باشگاه بزرگ هستم .

 

این یک افتخار و لذت بزرگ است که در کنارم در بازی لیونل مسی است . من میخواهم از او یاد بگیرم . او یک بازیکن عالی است . بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و من خوشحالم که در این تیم رشد میکنم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.