پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کارلس آلنا: پویول گفت که بمانم و من هم ماندم !

کد خبر : 70827  |  زمان ارسال : شنبه 1 مهر 1396
کارلس آلنا از راز ماندن پرده برداشت.

اختصاصی بارسانیوزکارلس آلنا بازیکن آینده دار باشگاه بارسلونا که به تازگی با بستن قرارداد جدید و افزایش بند آزاد سازی خود در بارسلونا ماندنی شد درخصوص علت ماندن خود توضیح داد.

 

آلنا در مصاحبه ای با موندو دیپورتیوو قبل از تمرین روز گذشته به سوالات زیر پاسخ داد.

 

فصل گذشته؟

فصل قبل دشوار بوداما فکر می کنم که شروع خوبی برایم شد. ما تیمی عالی داریم که بازیکنان به خوبی با هم رقابت می کنند که باید در همین مسیر به کارمان ادامه دهیم. از وضعیت فعلی ام خوشحالم. حضور در پیش فصل به همراه تیم اعتماد به نفس بیشتری به من داد و خیلی خوب کار برایم شروع شد و فکر می کنم که باید این گام رو به جلو را بر می داشتم و حقیقت این است که گروه بسیار خوبی داریم.

 

شماره 10 تیم اصلی به مانند مسی؟

اصلا، شماره 10 شماره ای بود که در آکادمی برای داشتنش تلاش کردم. اینکه پشتم باشد دوست دارم اما نه چیزی بیشتر. درست است که من در حال حاضر در پست مسی بازی می کنم اما انجام دادن کارهای او غیرممکن است. من همیشه بازی های مسی را می بینم حتی تکرارهایش را

 

در 18 سالگی در تیم اصلی؟

همه چیز برای خیلی سریع پیش رفته و با بالا آمدن از لاماسیا حال در تیم دوم و تیم اصلی هستم. تکامل بسیار خوبی برایم بوده است اما مثل همیشه استوار می ایستم چون می دانم بودن در اینجا کاری دشوار است چون بازیکنان زیادی وجود دارند.

 

نقش جرارد لوپز در پیشرفت تو؟

بسیار از جرارد سپاسگزارم که اعتماد به نفس زیادی در من ایجاد کرد. رابطه خوبی با هم داریم.

 

هدفت در دوره جدید؟

می خواهم زیاد بازی کنم و آسیب نبینم. باید روز به روز بهتر شوم و به سختی تلاش کنم و نقش مهمی در بارسلونای بی ایفا کنم.

 

علی رغم داشتن پیشنهادهای خوب در این تابستان تمدید کردی، چرا؟

بله، من شک و تردید زیادی داشتم اما عمرم را در بارسلونا گذراندم. من نیاز داشتم تا تصمیم درستی بگیرم اما هرگز قصد جدا شدن نداشتم. ترک کردن اینجا خیلی دشوار است. همیشه و از 7 سالگی رویای موفقیت در بارسلونا را داشتم و باشگاه این فرصت را با تمدید قراردادم به من داد. بابت احترام به بارسلونا و همه چیزهایی که به من داده بود ماندم. احساس کردم اگر جدا شوم باید از کل دوران زندگی ام جدا شود.

 

برای جدا شدن و پیشرفت سریعتر وسوسه نشدی؟

چرا و به همین دلیل برای تمدید صبر کردم. اما متوجه شدم که باید گام به گام و به مرور پیشرفت کنم. اگر به سرعت وارد تیم اصلی شوید سخت است که در طول چند سال این سرعت را حفظ کنید که برای بسیاری از بازیکنان این معضل رخ داده است. پدر و مادرم به من گفتند که برای گرفتن تصمیم درست آرامش داشته باشم و درنهایت موفق شدم تا ظرایط را درک کنم. بهترین چیز این است که صبر کنم و منتظر بمانم نه اینکه با عجله بدوم

 

نقش کارلس پویول در ماندنت؟

من بهترین الگو و مشاوره را دارم . کارلس پویول متعلق به بارسلونا است. ما خیلی با هم صحبت کردیم و او کمک زیادی به من کرد تا از پس این چالش برآیم چون خودش در چنین شرایطی زنده ماند و با موفقیت از آن گذر کرد. او به من گفت که بمانم چون بازی در بارسلونا بهترین اتفاقات را برایش رقم زد. بنابراین من مثل پویول مبارزه خواهم کرد تا بتوانم حداقل نیمی از افتخارات پویول را در بارسلونا کسب کنم.

 

در سال 2005 در 7 سالگی به آکادمی امدی. ار آن زمان تاکنون آکادمی تغییر کرده است؟

فکر می کنم هنوز همان اکادمی سابق است. همچنان روی جوانان ارزش گذاری می کنند و بازیکنان آکادمی را افزایش می دهند. درست است که نسلی فوق العاده داشتیم که به تیم اصلی اضافه شدند اما تکرارش دشوار است. من اعتقاد دارم باشگاه همیشه به داشته هایش احترام گذاشته و ما هنوز بهترین اکادمی جهان را داریم.

 

مصاحبه آلنا قسمت دوم

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.