پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وضعیت پیچیده گومز با رسیدن 2 پیشنهاد برای ژانویه !

کد خبر : 71855  |  زمان ارسال : جمعه 5 آبان 1396
گومز در بارسلونا جواب نداده است.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش امروز روزنامه اسپورت، آینده آندره گومز روی هواست چون علی رغم اینکه امید به سازگاری او در بارسلونا وجود دارداما او همچنان بهترین عملکرد خود را پس از ناامید کردن انریکه به نمایش نگذاشته و در تیم اصلی والورده نیز جایگاهی ندارد.

 

بدین ترتیب وضعیت گومز با درنظر گرفته نشدن توسط والورده و رسیدن برخی پیشنهادات پیچیده شده است علی رغم اینکه ایده اصلی او در تابستان سپری شده موفقیت در بارسلونا بود و باوجود پیشنهادات دردست نماینده اش خورخه مندس برای خروج در بارسلونا باقی ماند.

 

پیشنهاد یوونتوس

 

باشگاه یوونتوس مصمم است تا آندره گومز را به صورت قرضی به خدمت بگیرد که در قرارداد او گزینه خرید در انتهای مدت قرارداد قرضی در صورت موثر بودن برای تیم بگنجاند درحالی که یک باشگاه از لیگ جزیره هزینه انتقال او را از باشگاه بارسلونا سوال کرده است.

 

 

بنابراین در سال منتهی به جام جهانی اگر گومز دقایق بیشتری برای بازی کردن بدست آورد تا انتهای فصل در بارسلونا باقی خواهد ماند اما در غیر اینصورت جلسه ای بین نمایندگان او و باشگاه بارسلونابرای تصمیم گیری جهت خروج در ژانویه برگزار خواهد شد.

 

آندره گومز می داند علی رغم نداشتن نقش اصلی در بارسلونا می تواند در سایر تیم ها مهره ای کلیدی باشد تا سطح خود را برای جام جهانی حفظ کند.

 

دستمزد آندره گومز

 

از طرفی باشگاه بارسلونا نگران دستمزد آندره گومز نیست که او را قرض دهد چون گومز در لیست پردستمزدترین های باشگاه قرار ندارد بنابراین با خروج او در دستمزد پرداختی صرفه جویی نمی شود.

 

از طرفی بارسلونا نیز بابت هزینه 55 میلیون یورویی تحت شرایط نمی خواهد او را کمتر از 30 میلیون یورو بفروشد که با 35 میلیون یورو نقد او را خریداری کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.