پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : دلیل بارسلونا برای خرید آنتوان گریزمان

کد خبر : 75386  |  زمان ارسال : چهارشنبه 11 بهمن 1396
بارسلونا نیازمند تقویت در مقابل رقبای بزرگ خود است ...

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دپورتیوو , بارسلونا برای نقل و انتقالات تابستانی آینده 2 هدف دارد . اول میخواهد اطلاعاتی از بازیکنان جالب برای تقویت در زمستان و تابستان کسب کند و دوم اینکه میخواهد بداند بزرگترین رقیبان برای تقویت چه اقدامی انجام میدهند . این بدان معناست که بارسلونا برنامه های تقویت چند باشگاه نظیر رئال مادرید , منچسترسیتی , پاری سن ژرمن , منچستریونایتد , یوونتوس  بایرن مونیخ , چلسی و ... را زیر نظر خواهد گرفت و بر اساس آنها برنامه ریزی میکند تا بتواند همگام با دیگر رقیبان بزرگ تیم را تقویت نماید .

 

واقعیت این است که بارسلونا برای فصل 2018/19 یک برنامه بسیار بلند پروازانه دارد . خرید کوتینیو 25 ساله به خوبی این را اثبات میکند و او میتواند کیفیت بالایی را به بارسلونا تزریق کند . اما همانطور که موندو دپورتیوو و بقیه رسانه ها تاکید کرده اند بارسلونا قصد دارد با آنتوان گریزمان 26 ساله از اتلتیکومادرید در تابستان آینده قرارداد امضا کند . قیمت این بازیکن 100 میلیون یورو خواهد بود که با این بازار فعلی بسیار قیمت معقولی است ( بند متغییر هم در قرارداد لازم نیست ) . به خصوص قیمت گریزمان زمانی بهتر قابل درک است که لیورپول برای یک مدافع 85 میلیون یورو پرداخته است . یا منچسترسیتی برای لاپورته مبلغ 65 میلیون یورو هزینه کرده است .

 

اگرچه بسیاری در مورد اینکه بارسلونا همزمان کوتینیو , گریزمان , مسی , سوارز و دمبله را داشته باشد تردید داشتند اما واقعیت این است که بارتومئو و مدیران ورزشی این باشگاه نشان داده اند که دور از دسترس نیست . علاوه بر این خرید آرتور جوان از گرمیو نیز یکی از اهداف بارسلونا است .

 

در هر صورت بارسلونا قصد دارد یک تیم فوق العاده بسازد زیرا رقبا نیز به طور جدی در حرکت برای انجام انتقال های بزرگی هستند . بارسلونا مطمئن شده است که رئال مادرید در تابستان آینده قصد دارد تا نمایش بزرگی داشته باشد و اعتقاد بر این است که خرید نیمار یکی از برنامه های باشگاه سفید است . هرچند ممکن است پاری سن ژرمن فعلا اجازه خروج ندهد . بنابراین آنها برای هری کین بهجای بنزما و ادن هازارد به جای بیل تلاش خواهند کرد . همچنین آنها به دنبال یک دروازه بان بزرگ هستند که احتمالا دخیا یا کورتوآ خواهد بود و یک مدافع مرکزی نیز جزو برنامه های آنهاست . همه این خریدها به جز نیمار است که در 2019 به طور جدی به دنبال او خواهند بود .

 

در همین حال بارسلونا اطلاعاتی در اختیار دارد که تغییرات در پاری سن ژرمن را تایید میکند . اگر نیمار بماند , کاوانی میتواند این تیم را ترک کند . اهداف ناصر الخلیفی برای ایجاد یک ترایدنت قدرتمند بسیار بلند پروازانه است : امباپه و نیمار در کنار کریستیانو رونالدو یا پائولو دیبالا !

 

در همین حال منچستریونایتد اقدام به خرید الکسیس سانچز کرده است و منچسترسیتی نیز خرید ریاض محرز را در دوستور کار دارد . گواردیولا اعلام کرده است که پس از لاپورته به دنبال یک بازیکن گلزن خواهد بود .لواندوفسکی از بایرن مونیخ که قبلا با گواردیولا کار کرده است یکی از گزینه های احتمالی است .

 

بنابراین عجیب نیست در چنین شرایطی بارسلونا همچنان برای ساخت یک تیم رقابتی تلاش کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.