پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آموزش مسی به یری مینا در تمرینات ( + ویدیو )

کد خبر : 75703  |  زمان ارسال : چهارشنبه 18 بهمن 1396
بازیکنان آمریکای جنوبی بارسلونا در حال کمک به یری مینا هستند

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش مارکا , اگرچه یری مینا هنوز در انتظار انجام اولین بازی خود برای بارسلونا است اما در حال حاضر نشانه های مثبتی از رختکن بارسلونا دیده میشود .

 

یری مینا در این مدت تواضع و فروتنی خود را نشان داد چیزی که مسیر او را در این باشگاه هموار کرده است و او در حال حاضر تبدیل به عضوی از گروه شده است .

 

هم تیمی های مینا حالا در حال دوست شدند هستند و به خصوص این حمایت از طرف بازیکنان دیگر آمریکای جنوبی دیده میشود که آنها در تلاش هستند یری مینا زودتر با تیم ادغام شود .

 

مدافع مرکزی کلمبیایی برای گرفتن مشاوره از ستاره های بزرگی مانند سوارز و مسی مشتاق به نظر میرسد و در همین حال پائولینیو و کوتینیو که تازه به این تیم پیوسته اند نیز به او برای ادغام با فوتبال اروپا کمک میکنند .

 

 

دنیس سوارز نیز چگونگی کار را برای یک تازه وارد با او به اشتراک میگذارد . مینا به سختی در حال کار است و موفق شده است تاثیر مثبتی بر کادر فنی مربیگری بگذارد .

 

کسانی که او را میشناسند بر حرفه ای بودن او تاکید دارد و او را فوتبالیستی توصیف کرده اند که در تمرینات تمرکز بالایی دارد و همچنین از زندگی شخصی خود در خارج از زمین نیز مراقبت میکند .

 

در حال حاضر مینا در یکی از لوکس ترین هتل های شهر زندگی میکند و تا پیدا کردن یک خانه برای اقامت دائمی آنجا خواهد ماند . او منتظر است تا بتواند اولین بازی خود را در اروپا برای بارسلونا انجام دهد و با توجه به شرایطی که وجود دارد ممکن است برابر والنسیا در برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری این فرصت به او داده شود .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.