پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حمایت از پیراهن تاریخی بارسلونا افتخار ما است

کد خبر : 76042  |  زمان ارسال : پنجشنبه 26 بهمن 1396
بارتومئو و و نماینده بکو در مراسم تمدید

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، جوزپ ماریا بارتومئو و علی ایلدریم در مراسم تمدید قرارداد اسپانسری پیراهن بارسلونا با شرکت بکو صحبت کردند.

 

بارتومئو در طی مراسم اعلام کرد:

با تشکر از حضور همه شما در اینجا به ویژه نمایندگان بکو، امروز ما قرارداد جدیدی را با شرکت بکو که از مدت ها قبل با یکدیگر همکاری داریم امضا می کنیم. همکاری ما از تابستان 2014 آغاز شده که از ان زمان تاکنون بکو روی آستین پیراهن تیم نقش بسته است. ما تصمیم گرفتیم تا قرارداد را به مدت 3 فصل گسترش دهیم و بکو در سطح اول حامیان ما در کنار راکوتن و نایک قرار دارد. این ناشی از استراتژی تجاری ما است که ما از مدت ها قبل برای رقابت در بالاترین سطح فوتبال ایجاد کرده ایم جایی که تامین منابع مالی برای این هدف موردنیاز است. این برای آینده ما ضروری خواهد بود. من از طرف هیات مدیره رضایت خودمان را از این تمدید اعلام می کنیم.

 

 

علی ایلدریم نماینده بکو در این مراسم گفت:

حضور ما در اینجا در حمایت از پیراهن یک باشگاه با قدمت چون بارسلونا باعث افتخار ما است و من می خواهم از آقای بارتومئو و مدیران بارسلونا بابت توسعه روابط تشکر کنم. بارسلونا نه تنها یک سازمان بزرگ در ورزش بلکه در کسب و کار است. اتحاد ما با بارسلونا فراتر از قرارداد است. ما می خواهیم زندگی مردم را بهبود بخشیم چه زندگی کودکان و چه افراد نیازمند. من از جرارد پیکه نیز بابت حضور در این مراسم متشکرم.

 

بکو با قرارداد سالیانه 19 میلیون یورویی اسپانسری آستین پیراهن تیم اصلی و پیراهن تمرینی را به مدت سه سال برعهده خواهد داشت.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.