پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاری سن ژرمن به دنبال لوئیس انریکه !

کد خبر : 76283  |  زمان ارسال : پنجشنبه 3 اسفند 1396
پاری سن ژرمن یکی از علاقه مندان به لوئیس انریکه است و آنها از این لحاظ در کنار چلسی هستند . باشگاه فرانسوی قصد دارد در پایان فصل اونای امری را کنار بگذارد .

اختصاصی بارسا نیوز - امیلیو پرز از اسپورت در مقاله ای مدعی شد پاری سن ژرمن به دنبال جذب انریکه است . واقعیت این است که پاری سن ژرمن میخواهد در لیگ قهرمانان به موفقیت برسد . فصل گذشته لوچو در بازی رفت مقابل آنها 4-0 شکست خورد اما آنها در برگشت 6-1 موفق به شکست فرانسوی ها و حذف آنها از این رقابت شدند .

 

رئال مادرید در دور رفت مرحله 1/8 نهایی موفق به شکست 3-1 پاری سن ژرمن شد و به نظر میرسد آنها دوباره حذف خواهد شد . زیدان هدف دیگری برای باشگاه فرانسوی است اما احتمال داشتن آینده برای او در رئال مادرید همچنان وجود دارد .

 

پاری سن ژرمن مربی میخواهد که ذهنیت برنده داشته باشد و زیدان میتواند اینکار را انجام دهد زیرا او 2 فصل متوالی رئال را قهرمان لیگ قهرمانان کرد . در همین حال انریکه نیز مربی موفقی است و موفق به کسب 9 جام از جمله 1 لیگ قهرمانان برای بارسلونا شد .

 

تصمیم نهایی اما میتواند در رختکن این تیم رقم بخورد . نیمار و دنی آلوز تحت مربیگری انریکه کار کرده اند و رابطه خوبی با او داشتند اگرچه نیمار با خوان کارلوس اونزوئه دستیار اول انریکه در بارسلونا درگیری داشت . در مورد خروج دنی آلوز نیز انریکه همیشه از او حمایت کرد و منتقد انتقال او به یوونتوس بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.