پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دمبله؛ سریع و پرتلاش اما بدون دقت

کد خبر : 76802  |  زمان ارسال : پنجشنبه 17 اسفند 1396
عثمان همه کار می کند

اختصاصی بارسانیوز – عثمان دمبله ستاره فرانسوی باشگاه بارسلونا پس از مصدومیت طولانی مدت از هفته های قبل به میادین بازگشته و از نحوه بازی او می توان تلاش و پشتکار را برای موفقیت دید اما او چالش بزرگی در پاس ها و ضربات آخر خود دارد.

 

دمبله که شب گذشته مقابل اسپانیول از ابتدا در ترکیب بود چند مانور انفرادی با پشت سر گذاشتن بازیکنان حریف داشت اما نکته مشابه به مانند بازی های قبل، پاس های اشتباه او در کنار شوت های کم دقتش بود.

 

دمبله با سرعت و مانورهای زیبای خود همه کار برای رقم زدن یک بازی بزرگ از نظر عملکرد انفرادی انجام داد اما مجددا از عدم دقت در ضربات نهایی رنج برد.

 

طبق گفته های ارنستو والورده، عثمان دمبله جوان است و به فرصت بیتری نیاز دارد و به مرور زمان بهتر خواهد شد بازیکن 20 ساله ای که فشار 145 میلیون یورویی را روی خود حس می کند فشاری که باعث سهل انگاری او در مصدومیت ابتدای فصلش شد.

 

اما عثمان دمبله همچنین باید خواسته های دفاعی ارنستو والورده را نیز در کنار حملات انجام دهد نکته ای که والورده در یکی از کنفرانس های اخیر خود به آن تاکید داشت و همه این ها نشان از نیاز دمبله به زمان بیشتر دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.