پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فوران آکادمی بارسلونا در بازی شب گذشته تیم اصلی

کد خبر : 76809  |  زمان ارسال : پنجشنبه 17 اسفند 1396
فرصتی خوب برای دیده شدن

اختصاصی بارسانیوز – در دیدار شب گذشته بارسلونا مقابل اسپانیول در سوپر کاپ کاتالونیا هیچ چیز بیشتر از فرصت بازی به بازیکنان جوان و دیدن بازی آن ها اهمیت نداشت که ارنستو والورده به بعضی از ابتدا و برخی دیگر را به صورت تعویضی به بازی فرستاد.

 

والورده نیز در صحبت های پس از بازی به اهمیت دیدن بازی بازیکنان تیم دوم اشاره داشت که کوئنکا در قلب دفاع به همراه یری مینا در کنار پالنسیا به عنوان مدافع راست و آلنا به عنوان هافبک 3 بازیکنی بودند که از ابتدا در ترکیب اصلی تیم حضور داشتند.

 

سرجی پالنسیا کاپیتان تیم دوم تنها بازیکن تیم دوم بود که هر 90 دقیقه را درون زمین حضور داشت و پس از شروع بد به مرورو زمان فوق العاده شد. او که در ابتدای بازی روی یک پاس اشتباه موجب واکنش سیسلسن مقابل پیاتی شد که پالنسیا زنده یکی از ضربات پنالتی نیز بود که آن را به گل تبدیل کرد. درحالی که آکادمی تحت هدایت تیم اصلی توسط انریکه به آن بها و فرصت خاصی داده نمی شد اما با والورده جو آکادمی بهتر شده است.

 

 

جورج کوئنکا نیز در قلب خط دفاع شب خوبی را سپری کرد مدافعی که از الکورکون با 400 هزار یورو به تیم دوم پیوست که در جوانی از اعتماد به نفس بالایی برخوردار بود و با توجه به کیفیت پای چپ خود به عنوان بازیکنی با خصوصیات و فلسفه باشگاه جذب شد.

 

سومین بازیکن نیز کارلس آلنا می باشد که برای فصول بعد قول حضور در تیم اصلی به او داده شده و در این فصل بیشتر از هر بازیکن دیگری از تیم دوم در کنار تیم اصلی بوده است. او 76 دقیقه در میانه میدان در سطح خوبی حضور داشت و به خوبی به انجام وظایف دفاعی خود پرداخت.

 

دیوید کاستاس، ریویرا و کارلس پرز نیز حداقل نیمساعت فرصت بازی داشتند که کاستاس نمایش برجسته ای در قلب خط دفاع داشت که قدرت خود را روی استارت برای مهار کردن مهاجم اسپانیول در لحظه مواجه شدن با سیلسن برای تک به تک با دقت خاصی ان هم درون محوطه جریمه نشان داد و به نظر می رسد که شکار خوبی از سوی بارسلونا می باشد که به صورت قرضی از سلتاویگو جذب شده است.

 

مارتین هونگلا با 24 بازی در لالیگا به همراه ایبار به جای آندره گومز روانه زمین شد به عنوان بازیکنی چند پسته در میانه زمین با قابلیت کار دفاعی بیشتر به کار گرفته شد.

 

در دیدار شب گذشته میراندا، مک گوان و آبل رویز نیز دقایقی را بازی کردند که مک گوان به عنوان اولین انگلیسی پس از گری لینر توانست در تیم اصلی بازی کند که دیدار شب گذشته نشان داد استعداد های خوبی در تیم دوم حضور دارند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.