پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روبرتو: هیچکس انتظارش را نداشت

کد خبر : 76838  |  زمان ارسال : جمعه 18 اسفند 1396
روبرتو در گفت و گو با راک وان

اختصاصی بارسانیوز – همزمان با یکسالگی گل سرجی روبرتو به پاری سن ژرمن این مدافع هافبک باشگاه بارسلونا در رسانه های مختلفی به گفت و گو پرداخت که یکی از آن ها رادیو راک وان در شب گذشته بود.

 

سرجی روبرتو درخصوص آن گل خود گفت:

آنچه را که تیم در آن روز انجامش داد کسی انتظارش را نداشت، کار دشواری بود به ویژه وقتی که پاریسی ها دروازه ما را باز کردند و واقعا زندگی کردن در آن لحظه کاری دشوار بود. ناامید کننده بود و همه ما در حمله بودیم و حتی تراشتگن نیز جلو کشیده بود و پس از سانتر نیمار خوش شانس بودم که تعویض نشده بودم و خودم را برای زدن آن توپ پرتاب کردم.

 

من زیاد به گلزنی فکر نمی کنم اما در آن لحظه حضور داشتم و می خواستم گل بزنم که البته متاسفانه نتوانستیم لیگ قهرمانان را فتح کنیم ولی این گل را همیشه به یاد دارم و بابت همین گل ماندگار شده ام و خوشحالم که توانستم هواداران را شاد کنم.

 

واکنش هواداران؟

آن ها هر وقت من را می بینند آن گل را یادآوری می کنند چون لحظه ای منحصر بفرد و غیر قابل تکرار بود و من بابت ان گل خوش شانس بودم.

 

لیونل مسی؟

سال های زیادی گذشته و من از او بابت همکاری و کمکی که می کند متشکرم چون من با او در کناره ها همکاری دارم و این برایم باعث افتخار است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.