پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خودخوری و سرزنش درونی عثمان دمبله

کد خبر : 77936  |  زمان ارسال : دوشنبه 27 فروردین 1397
دمبله از دست خود ناراحت است

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، عثمان دمبله مهاجم فرانسوی باشگاه بارسلونا پس از عدم موفقیت در عملکردش درون زمین به سرزنش خود می پردازد که دلیل آن واضح و مشخص می باشد.

 

طبق گزارش، دمبله بابت حضور نداشتن در بازی های مهم تیم در دقایق کمی که درون زمین مثل دیدار با والنسیا حضور دارد در تلاش است تا بیشترین اثر از خود را در کمترین زمان ممکن به نمایش بگذارد که این جلوی کیفیت او را گرفته و در نتیجه منجر به اشتباهاتش مثل دیدار با والنسیا شده که حتی مرتکب خطای پنالتی نیز شد.

 

عثمان دمبله که به عنوان گران قیمت ترین خرید تاریخ باشگاه تا قبل از خرید کوتینیو به نیوکمپ آمد سنگینی این موضوع را روی خود حس می کند و همواره در تلاش بوده تا ارزش این هزینه را برای خود ثابت کند که در ابتدای فصل باعث مصدومیتش با پنهان کردن دردش شد و هم اکنون نیز با حضور نداشتن در بازی های بزرگ تیم مثل دیدار رفت و برگشت با رم و حتی مقابل چلسی در استمفوردبریج در تلاش است تا بیشترین اثر از خود را در دقایق کم بازی هایی که در آن حضور دارد نشان دهد.

 

چالش وفق یافتن با سبک ارنستو والورده

 

واقعیت بازی مستقیم، انفرادی و روبه جلوی عثمان دمبله این است که با تفکرات ارنستو والورده برای بازی ترکیبی همخوانی ندارد که در فلسفه والورده بازی ترکیبی و رساندن توپ به ویزه به لیونل مسی است که در فلسفه والورده، دمبله محکوم به انجام وظایف دفاعی می باشد که این سرمربی چند بار در کنفرانس های خود به آن اشاره داشت.

 

با این حال دمبله در مصاحبه خود با تلفوت دشواری وفق یافتن در بارسلونا را پذیرفت اما اذعان کرد که قصد خروج از بارسلونا را ندارد. دمبله در تلاش است تا سرنوشت جرارد دلوفئو برای او نز رخ ندهد که خیلی زود در زمستان و پس از یک نیم فصل بارسلونا را به صورت قرضی به مقصد واتفورد ترک کرد.

 

دمبله پس از درخشش مقابل چلسی در نیوکمپ با افت میزان دقایق بازی دچار شده و با راضی نبودن از عملکردش در دقایق کمی که در زمین حضور دارد به سرزنش کردن خود می پردازد چون استرس بالایی بابت انتظارهای زیاد از خود دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.